geen nieuwe spellen op r4i-kaart wie kan me helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

2009legogirl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2010
Berichten
1
Hallo,

ik heb dus voor op de dsi van mijn dochter een r4i kaartje. De spellen die eropstaan werken perfect. het probleem is nu als ik er nieuwe wil opzetten vanaf bv nr 5000 dan staat het icoontje wel in de lijst maar als ik ze open krijg ik alleen een wit scherm.
Dus kan geen nieuwe spelletjes opzetten wat heel jammer is. Hoe komt dit? heb al zitten lezen dat je moet update maar weet niet wat zet ik er nu op. Ben bang dat mijn kaartje kapot gaat, want overal waarschuwen ze voor de verkeerde updates en sofware. Maar weet niet waar te beginnen. Wie kan deze hopeloze leek verder helpen, aub?

thks
 
Welkom op Helpmij.nl

Je kaartje kan eigenlijk niet kapot. Als je kijkt op welke website je je kaartje hebt gekocht, zal daar ook wel de nieuwste software staan. Maak wel een backup van alle spellen die er nu op staan en de savegames and moet uw dochter opnieuw beginnen met (uit)spelen van de spellen. Naar bureaublad of iets dergelijks. Ik heb zelf geen ervaring met R4i maar wel met R4. Ik weet niet of het gek veel uitmaakt,
 
Welkom op Helpmij.nl

Je kaartje kan eigenlijk niet kapot. Als je kijkt op welke website je je kaartje hebt gekocht, zal daar ook wel de nieuwste software staan. Maak wel een backup van alle spellen die er nu op staan en de savegames and moet uw dochter opnieuw beginnen met (uit)spelen van de spellen. Naar bureaublad of iets dergelijks. Ik heb zelf geen ervaring met R4i maar wel met R4. Ik weet niet of het gek veel uitmaakt,

De R4 kan je met de R4i Gold of R4i maakt niet uit.
Als je kaartje kapot gat dan is die stuk (van uit elkaar).
Misschien moet je netzoals de R4DS Wood R4 gaan nemen.
Er bestaat een R4i Gold versie of anders gebruik je WAIO (Wood R4 All In One).
Je kan ook voor YSMenu gaan.Maar dan moet je wel regelmatig YSMenu updaten (met extlib,savlib).
Dat kan je allemaal vinden op NDSS.nl of op GBATemp.net.
Maar je kan ook naar de website gaan.
Op je kaartje staat een website ga naar die website en download de nieuwste
software.(Maak altijd een back-up)
 
Iedereen heeft het de hele tijd over R4 en R4i gold, maar dit gaat om de gewone basis R4i toch? Want daarmee heb ik hetzelfde probleem! Ik heb al de nieuwe firmware gedownload (al vertrouwde ik de site niet:confused:) maar nog steeds doet het spel dat ik wil spelen (kingdom Hearts recoded) het niet: een wit scherm bij opstarten

O en hoe doe je thems en cheats op de nieuwste firmware?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan