geen Norton live update

Status
Niet open voor verdere reacties.

jogu42

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2001
Berichten
415
Op mijn pc draait Norton Internet Security 2004. Sinds 2 weken werkt de live update functie niet meer. In de opties staat deze functie wel geactiveerd.

Weet iemand hoe ik dit weer werkend kan krijgen?

Alvast bedankt.:(
 
Heb je al geprobeert om zelf via je startmenu liveupdate te draaien? Als je dit al gedaan hebt en het werkt nog steeds niet, zou ik als ik jou was des noods norton er helemaal opnieuw opzetten. Wil nog wel eens werken namelijk. En kijk ook ff naar je abbonement.... het kan zijn dat ie is afgelopen ofzow.
 
Werkt het wel als je het via Start > Programs > Norton Antivirus > Live Update doet?

(aangepast) dat bedoelde ik Suzy, je was me voor :D
 
plotter ik wil niet al te bijdehand zijn hoor, maar als je liveupdate niej werkt.... heb je zow ie zow een verouderde versie................:confused: :confused: :confused:
 
Geplaatst door suzy
plotter ik wil niet al te bijdehand zijn hoor, maar als je liveupdate niej werkt.... heb je zow ie zow een verouderde versie................:confused: :confused: :confused:

Dan een vraag voor jou.
Als jouw computer het niet doet betekent dat dan dat je een oude computer hebt? (of je auto, of je fiets, of je koelkast, of je wasmaschine of je deurbel)

Eens in de zoveel tijd check ik mijn norton via de link die ik gaf. Hij komt dan wel eens met de melding dat de versie van live update niet de nieuwste is en vraagt dan of ik wil updaten.
Echter ik check iedere dag voor updates en nog nooit meegemaakt dat hij het niet deed omdat hij te oud was en het lijkt mij wel heel toevallig als ze, net voordat ik de check doe, de liveupdate vernieuwen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan