Geen nummers meer op mijn ipod door Bearshare!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jobovvh

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Hey,

Ik heb laatst Bearshare gedownload, en laatst toen ik mijn ipod wou opladen dmv de computer, werd mijn muziek uit iTunes bibliotheek automatisch naar Bearshare gegooid, geen probleem dacht ik, maar wanneer ik mijn ipod even later startte toen stond er geen muziek meer op mijn ipod. Zou iemand mij kunnen helpen?

Ik heb iTunes opnieuw geïnstalleerd, maar zonder effect, helaas.

Alvast bedankt,
Gr Job

Vreemd verhaal.
In welke map stond je iTunes Bibliotheek?
Had je uploaden van Bearshare aangevinkt?(mag niet he ;))
Tja, dan heeft Bearshare op eigen houtje je hele bibliotheek in z'n uploadmap gezet, dus is je bibliotheek leeg en wanneer je dan je iPOD eraan hangt synchroniseert ie met een lege bibliotheek, dus heb je een lege iPOD.

Misschien zou ik je nog ietsjes verder kunnen helpen. Wanneer ik mijn iPod aan de computer koppel, start mijn iTunes automatisch en komt dit er te staan:

iTunes kan de inhoud van de iPod IPOD JOB niet lezen. Gebruik de
iPod-software-updater om de iPod in te stellen op de fabrieksinstellingen.

Ik weet niet of ik dat heb aangevinkt beste A.J., maar als ik dat wel heb gedaan, zou ik dit probleem kunnen oplossen, of is mijn iPod nu zo goed als waardeloos als het om muziek gaat?

ps: Mijn zus heeft dit probleem ook, en zelfs na bearshare totaal van de computer te verwijderen ( wat waarsch. niet zo slim is met al haar muziek van haar iPod ), heeft dit helemaal niks geholpen.

Bedankt,

Gr Job

In de handleiding van de iPOD kun je lezen hoe je iPOD weer in z'n oorspronkelijke staat herstelt, dus ingesteld op de fabrieksinstellingen.

Je iPOD is zeker NIET waardeloos.

Het gaat er alleen om dat je zorgvuldig omgaat met de plek vanwaar je de MP3's plaatst en dat ook goed instelt op iTunes.
Dan zullen al je MP3's weer tevoorschijn komen in iTunes, en daarna is het zaak om de iPOD weer te synchroniseren met iTunes.
Let wel: 1 iPOD per bilbliotheek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan