geen NView, dus ook geen tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Maat van me wil nu zijn tv op de pc aansluiten. Kabels etc. zijn al aanwezig :).

Nou is er een probleempje, de tv wordt niet gedetecteerd en NView staat er hélemaal niet tussen (nieuwste drivers geinstalleerd) ...
Hoe krijg ik NView nu? :confused:

Tis een GeForce FX 5200, en OS is Windows XP

Laatst bewerkt:
Nvieuw vind je bij;

Eigenschappen voor Plug en Play monitor en dan tabblad Nvieuw.

Start > Configuratiescherm > Beeldscherm > Instellingen > Geavaceerd en dan tabblad Nvieuw

of

rechtermuisknop op bureaublad > Instellingen > Geavanceerd etc.

Geplaatst door monaco
Nvieuw vind je bij;

Eigenschappen voor Plug en Play monitor en dan tabblad Nvieuw.

Start > Configuratiescherm > Beeldscherm > Instellingen > Geavaceerd en dan tabblad Nvieuw

of

rechtermuisknop op bureaublad > Instellingen > Geavanceerd etc.
dat bedoelde ik dus, daar staat ie niet tussen ;)

dan zou je bijna denken dat er een uitoepteken en / of cirkel met kruis erin, binnen apparaatbeheer moet staan ?

Geplaatst door gast0225
dan zou je bijna denken dat er een uitoepteken en / of cirkel met kruis erin, binnen apparaatbeheer moet staan ?
nee, staat nix vreemds in apparaatbeheer ...

kijk eens in je configuratiescherm, als je hem hebt gedownload, en daarna uitgepakt,kan het zijn dat nview desktop daar staat ( bij mij ook namelijk)

Hoi aaajeetee,

Ik heb dit probleem ook gehad!!

ff kijken of alles goed staat bij jou,

klik met je rechtermuisknop op het buroblad >>> eigenschappen >>> dan naar het tabblad instellingen >>> nu het primaire beeldscherm selecteren dus beeldscherm 1 >>> dan op geavanceerd klikken >>> en nu op het tabblad GeForce FX 5200 >>> Nu moet er een nieuw scherm komen met ondermeer Nview

Is dit niet het val dan ga je naar http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_2k_53.03 en hier download je de driver van 8,5 MB
Deze installeren en de computer opnieuw opstarten en dan weer het alles doen zoals wat in het rood staat.

Ohja, zorg wel dat de s-video kabel al in de tv-out zit.

Zo moet het lukken zo heb ik het ook verholpen.

Succes ermee

Twinnie

Geplaatst door twinnie
Hoi aaajeetee,

Ik heb dit probleem ook gehad!!

ff kijken of alles goed staat bij jou,

klik met je rechtermuisknop op het buroblad >>> eigenschappen >>> dan naar het tabblad instellingen >>> nu het primaire beeldscherm selecteren dus beeldscherm 1 >>> dan op geavanceerd klikken >>> en nu op het tabblad GeForce FX 5200 >>> Nu moet er een nieuw scherm komen met ondermeer Nview

Is dit niet het val dan ga je naar http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_2k_53.03 en hier download je de driver van 8,5 MB
Deze installeren en de computer opnieuw opstarten en dan weer het alles doen zoals wat in het rood staat.

Ohja, zorg wel dat de s-video kabel al in de tv-out zit.

Zo moet het lukken zo heb ik het ook verholpen.

Succes ermee

Twinnie
Iig bedankt twinnie! :)
jammer is wel, dat er geen beeldschermen / monitoren staan (bij tabblad instellingen) ...
morgen zal ik nóg een keer de nieuwste drivers installeren, misschien helpt het deze keer wel :)

Ik heb dit probleem ook gehad. Ik heb geen oplossing gevonden maar wél een workaround: met TVTool werkt alles prima.

Geplaatst door KwarK
Ik heb dit probleem ook gehad. Ik heb geen oplossing gevonden maar wél een workaround: met TVTool werkt alles prima.
Bedankt! :thumb:
ziet er handig uit, veel functies etc :)
lijkt me ook niet te moeilijk :thumb:

morgen ff installeren bij die maat van me, i'll keep in touch :D

OK, weer ff een kick ...
hij heeft alles goed ingesteld met TVTool (ik heb het ook zo, en hier doet alles het wel) en toch krijgt hij geen beeld op de tv ...
heeft iemand misschien een idee wat dit kan veroorzaken? :o :(

Dan moet het haast wel aan de kabels of de poorten liggen vrees ik :(

Geplaatst door KwarK
Dan moet het haast wel aan de kabels of de poorten liggen vrees ik :(
kabels zijn net nieuw ... die krijg ik morgen ff mee om te testen ...
en met poorten bedoel je tv-out / scart ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan