geen of berperkt verbindings mogelijkheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

colorado_rain

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2003
ik heb mijn wireless draaiend , en werkt profect heb bij me dochter 80 % ontvangst , maar toch zegt tie rechts onderin de taakbalk de melding ... geen of beperkte verbinding ...
ze kan wel op msn en internet . dus waar staat die melding voor ????

harry

Is dat niet per ongeluk de picto van je bekabelde netwerkkaart die je niet hebt uitgeschakeld?

Bijlagen

• Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    2,8 KB · Weergaven: 20
nee die is het niet , zit ook geen lan krt meer in , de ene icoon rechts onder de takenbalk kan ik de gewenste verbinding wireless zoeken en mee verbinden , de andere waar ik het overheeft staat dan verbonden signaal perfect , en die melding erbij van beperkte verbinding

harry

Ok, welk merk/type wireless netwerkkaart heb je en heb je alleen de drivers geinstalleerd of ook de software?

ik werk met sweex kaart (ook de router) kaart eringezet en de instalatie schijf die bij de krt zit geinstaleerd werkt wel en 80 % ontvangst alleen die melding dan , zal iets kleins zijn denk ik hahah ... maar wat ... op mijn andere dochter pc , de zelfde krt , maar die heeft die melding niet

Wat je kunt doen is de stick uitpluggen, de software verwijderen, dus de gehele installatie ongedaan maken en daarna de stick weer inpluggen. Wanneer windows de stick weer wil installeren wordt er om de cd gevraagt. Die doe je erin, het sweex-opstartvenster klik je weg en je laat windows op de cd ALLEEN naar de drivers zoeken.

Je krijgt dan naast je klokje een pictogram minder, maar waarschijnlijk is je "probleem" dan wel opgelost. Verder is die 80% nix om je zorgen over te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan