Geen onboard video

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je monitor heeft waarschijnlijk ook instellingsmogelijkgheden.
Er zitten wat knopjes op je monitor neem ik aan, kijk eens of je in een menu kunt komen waar je iets van "input of source" kunt selecteren.
Wat voor monitor heb je ?

groeten Marcel

Ja ik heb geprobeerd in de menu te komen van mijn beeldscherm maar ik kan er niet in komen, kan ik er wel in komen als het op standby staat? Mijn beeldscherm is een Acer x223w... Ik ga anders even een andere videokaart proberen.

Laatst bewerkt:
Met een andere videokaart werkt het ook niet....Kan het ook aan liggen dat ik geen besturingssysteem heb geinstalleerd....

Nee, heeft er niets mee te maken.
Je moet eigenlijk al direct beeld krijgen (voordat OS gaat opstarten)

Groeten Marcel

Wat voor aansluitingen heb je op je monitor zitten ?

Groeten Marcel

DVI & een VGA aansluiting... op mij vorige PC gebruikte ik een DVI naar HDMI kabel kan dat er iets te maken mee hebben?

DVI & een VGA aansluiting... op mij vorige PC gebruikte ik een DVI naar HDMI kabel kan dat er iets te maken mee hebben?
Naar aanleiding van dit blijf ik er toch bij dat je je monitorinstellingen moet aanpassen.
Zet hem maar op standby en zoek een instelling "source, bron, input" ofzoiets.

Groeten marcel

Om in je monitorinstellingen te komen heb je geen pc nodig.
Je moet erin komen mbv de knopjes op je monitor.

Groeten Marcel

Deed je bij je vorige pc de DVI in de monitor en de HDMI in je PC ?
Dat heeft hier niets mee te maken voor zover ik het kan beoordelen.

Groeten marcel

hmm ik kan niet in bij de instellingen komen ik weet niet waarom, meestal wel maar dan heb ik beeld.. Ik kan wel een andere monitor proberen, maar dan met een VGA aansluiting?

Ja ik heb geprobeerd in de menu te komen van mijn beeldscherm maar ik kan er niet in komen, kan ik er wel in komen als het op standby staat? Mijn beeldscherm is een Acer x223w... Ik ga anders even een andere videokaart proberen.

Hier schreef dat je er in kon komen als ie in stanby staat :)

Als je een vga kabel hebt die je aan kunt sluiten kun je dat uiteraard ook proberen

Groeten Marcel

Ohh sorry ik bedoelde dat als een vraag, maar met een andere beeldscherm ook geen resultaat deze gaat ook in standby mode...:confused:

Laatst bewerkt:
Excuses, ik had je vraag inderdaad niet goed gelezen.
Het antwoord is dat je ten alle tijde in de monitor configuratie menu's kan komen ongeacht of je monitor standby of gewoon aan staat.

Nu nog proberem met een andere (evt VGA) kabel.

groeten Marcel

Yess ik kan de instellingen van mijn beeldscherm in... ik heb de beeldscherm aangesloten aan een andere PC, maar wat kan ik nu doen?:p

Met welke stekker heb je hem op je andere pc aangesloten ?
Met de VGA ?

Dan moet je nu in je monitorconfiguratie zoeken naar de instelling die ik al 2 keer eerder genoemd heb.:confused:

Je monitor heeft waarschijnlijk ook instellingsmogelijkgheden.
Er zitten wat knopjes op je monitor neem ik aan, kijk eens of je in een menu kunt komen waar je iets van "input of source" kunt selecteren.

Naar aanleiding van dit blijf ik er toch bij dat je je monitorinstellingen moet aanpassen.
Zet hem maar op standby en zoek een instelling "source, bron, input" ofzoiets.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
lol sorry.. Ik was het vergeten, ja hij is nu aangesloten op VGA moet ik dus de instellingen veranderen in "Input Source" naar DVI aangezien hij nu op D-Sub zit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan