MVANDEVORST
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mei 2006
- Berichten
- 182
Sinds kort ontvang ik geen e-mail berichten meer via Outlook Express 6.
Berichten kunnen wel worden verzonden.
Ontvangst van de door Outlook Express 6 verzonden berichten kunnen via de webmail van de provider (Ziggo) wel worden ontvangen en ook b.v. via IncrediMail
(dit programma spreekt mij echter niet zo aan).
Ik heb via een door Ziggo geleverd stappenplan de account in Outlook opnieuw en correct geïnstalleerd, maar het probleem blijft.
E.e.a. is te wijten aan Microsoft, aldus Ziggo.
Ik weet niet hoe nu verder.
Kan iemand mij verder helpen?
Bedankt.
Met groet,
Vorsje.
Berichten kunnen wel worden verzonden.
Ontvangst van de door Outlook Express 6 verzonden berichten kunnen via de webmail van de provider (Ziggo) wel worden ontvangen en ook b.v. via IncrediMail
(dit programma spreekt mij echter niet zo aan).
Ik heb via een door Ziggo geleverd stappenplan de account in Outlook opnieuw en correct geïnstalleerd, maar het probleem blijft.
E.e.a. is te wijten aan Microsoft, aldus Ziggo.
Ik weet niet hoe nu verder.
Kan iemand mij verder helpen?
Bedankt.
Met groet,
Vorsje.