Ik heb gezocht op het zoekforum van Helpmij.nl maar kan niet iets vergelijkbaars vinden met de oplossing.
Ik heb de volgende code via dit forum:
Nu heb ik twee problemen waar ik niet uit kom:
1. Ik wil niet de opmaak kopieren naar Blad3, enkel alleen de waarden. Met bovenstaande code neemt hij ook de lijnen e.d. mee en dat wil ik dus niet.
2. Op blad1 heb ik ook verwezen naar een andere cel via "=" (dus: =H16). Als ik deze waarde wil kopieren naar Blad3 krijg ik de waarde "0". Ik zoek dus een code om de waarde te kopieren i.p.v. de cel. In mijn voorbeeld staat de verwijzing in kolom G.
Ik heb een beetje zitten te zoeken en kwam wel codes tegen van 'DestSheet.Cells maar volgens mij is dat helemaal niet goed.
Groet,
Rnie
Ik heb de volgende code via dit forum:
Code:
Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean)
If Target.Column = 2 Then
Sheets("Blad3").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1) = Target.Value
With Sheets("Blad1").Columns(2)
.Find(Sheets("Blad3").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Value, , xlValues, xlWhole).Offset(, 1) _
.Resize(, 7).Copy Sheets("Blad3").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(, 1)
End With
End If
End Sub
Nu heb ik twee problemen waar ik niet uit kom:
1. Ik wil niet de opmaak kopieren naar Blad3, enkel alleen de waarden. Met bovenstaande code neemt hij ook de lijnen e.d. mee en dat wil ik dus niet.

2. Op blad1 heb ik ook verwezen naar een andere cel via "=" (dus: =H16). Als ik deze waarde wil kopieren naar Blad3 krijg ik de waarde "0". Ik zoek dus een code om de waarde te kopieren i.p.v. de cel. In mijn voorbeeld staat de verwijzing in kolom G.
Ik heb een beetje zitten te zoeken en kwam wel codes tegen van 'DestSheet.Cells maar volgens mij is dat helemaal niet goed.
Groet,
Rnie
Laatst bewerkt: