Geen optie: 'Weergave talen installeren'

Status
Niet open voor verdere reacties.

keano

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Berichten
177
Hi everybody!

Ik heb geen optie om weergavetalen te installeren, normaal staat hij zoals hieronder afgebeeld.

http://www.pcwebplus.nl/tsoft/w7taalpakketten.htm

Kan iemand mij helpen om toch een taalpakket te installeren... Thx! Ik heb windows 7, home premium, 32

Ik heb iets met vistalizator... Ik ga hier morgen verder mee aan de slag, ik houd jullie op de hoogte!
 
Laatst bewerkt:
:confused: Maar heb je wel zo geprobeert ??:confused: LET OP ! je moet op jouw toetsenbord recht beneden met rechte kant van muis kliken en dan in menuutje op instellingen...en,vervolgens dan.... :D kijk nu op die gif wat ik zet hier.....:thumb:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
2vd4e11.jpg
14e54qv.jpg
4e68689baf21a-Toetsenboard.gif
 
Laatst bewerkt:
:( Heb je arabisch ingesteld ?? ( hoezo ) ....ben jij arabisch toevallig ??:)
En jij praat nu over videospeler ( ? ) wat je bedoel precies ? dat je ondertitteling niet heb' en/of je geen service en invoertaal bij toetsenbord niet hebt ?? :D
 
Laatst bewerkt:
:( Heb je arabisch ingesteld ?? ( hoezo ) ....ben jij arabisch toevallig ??:)
En jij praat nu over videospeler ( ? ) wat je bedoel precies ? dat je ondertitteling niet heb' en/of je geen service en invoertaal bij toetsenbord niet hebt ?? :D

Is voor mn paps..

Maar dat terzijde... Ik zie de letters nog steeds niet, terwijl ik op een oude pc (toendertijd vista of xp) wel gewoon Arabische tekens zag..

Ik wil Arabische ondertiteling onder een .avi bestand zetten. Het gaat om Zeitgeist (gratis te downloaden, niks illegaals aan), daar komen rare tekens en geen Arabische letters, terwijl ik in Notepad wel gewoon Arabische letters zie. Ik heb VLC speler geprobeerd en WMP.
 
Laatst bewerkt:
:D Ach zo dus.... jij wil een ondertiteling voor een arabische film, ooke uuchm ...:confused: volgens mij dit zal ff moeten eerst juiste ondertitels vinden voor betrefende film, dan kan je misschien wel kijken zonder problemen en wel met ondertitels.. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan