Goede morgen,
Ik zit al dagenlang te zoeken om mijn netwerk en bestandsdeling aan de praat te krijgen en dat lukt me niet, win 10 is een nachtmerrie.
Mijn configuratie:
pc1 win 10 ethernet naam netwerk: NETWERK
pc2 “ Wi-Fi “ “
LAPTOP “ “ “ “
Router TP-Link WR1043 wireless network name NETWERK host name: Tl-1043
Instellingenbeschikbare netwerkenNETWERK
er is echter geen enkele pc te zien buiten pc1 toch tonen ze alle drie NETWERK
als ik de host naam van de router gebruik als netwerknaam zijn ze allemaal wel te zien.
Maar als ik dan een map wil delen vraagt hij netwerk referenties en bij wachtwoord zegt hij wachtwoord verlopen.
Het gekke is dat als ik filezilla gebruik om bestanden naar mijn website te sturen, dit ook niet.
Fout 503 laat firewall instelling vermoeden. Alles nagekeken, niets aan de hand.
Ik heb alles al geprobeerd maar kom er niet uit. Vroeger kon met de instellingen van zijn netwerk zelf beheren maar dat is nu niet meer mogelijk.
Kan iemand mij helpen?
Mvg
frero
Ik zit al dagenlang te zoeken om mijn netwerk en bestandsdeling aan de praat te krijgen en dat lukt me niet, win 10 is een nachtmerrie.
Mijn configuratie:
pc1 win 10 ethernet naam netwerk: NETWERK
pc2 “ Wi-Fi “ “
LAPTOP “ “ “ “
Router TP-Link WR1043 wireless network name NETWERK host name: Tl-1043
Instellingenbeschikbare netwerkenNETWERK
er is echter geen enkele pc te zien buiten pc1 toch tonen ze alle drie NETWERK
als ik de host naam van de router gebruik als netwerknaam zijn ze allemaal wel te zien.
Maar als ik dan een map wil delen vraagt hij netwerk referenties en bij wachtwoord zegt hij wachtwoord verlopen.
Het gekke is dat als ik filezilla gebruik om bestanden naar mijn website te sturen, dit ook niet.
Fout 503 laat firewall instelling vermoeden. Alles nagekeken, niets aan de hand.
Ik heb alles al geprobeerd maar kom er niet uit. Vroeger kon met de instellingen van zijn netwerk zelf beheren maar dat is nu niet meer mogelijk.
Kan iemand mij helpen?
Mvg
frero