geen pdf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
466
Ik gebruik windows xp, mozilla firefox en foxit reader voor pdf 's.
Als ik een pdf open gaat dat prima, maar daarna kan ik niet meer verder. Zodra ik de tab sluit zit de browser vast en moet ik alles met taakbeheer beeindigen. (met adobe reader had ik hetzelfde.) Met explorer geen probleem. Iemand een idee? ik werk het liefste met firefox.
 
Had dit ook niet te maken met het feit dat Firefox PDF nog niet zo goed ondersteund?

Ik heb hetzelfde namelijk, maar ik doe er niks aan...vanwege dat gegeven dus.
 
Hier eender.
Als ik een pdf wil openen met firefox, dan kan ik een eeuwigheid wachten, en er gebeurd niets.
Blanko page. Tot zelfs vastlopen van firefox.

Ik lees mee en ben nieuwsgierig naar de oplossing.
 
En welke versie van Firefox en Foxit gebruiken jullie dan??
Ik heb hier totaal geen problemen met Firefox 2.0.0.1 en Foxit 1.3 (is dus niet de nieuwste van Foxit)
 
Firefox 2.0.0.1 en Foxit 2.0....
Slaat nergens op, moet gewoon werken, maar zoals je boven leest schijnen meerdere er last van te hebben, ik las ergens dat de fix pas in FF 3.0 zou verschijnen. Geen bron meer helaas.
 
Misschien een oplossing
Firefox users, Foxit's drawback is that it can't open up PDF's inside a tab like Adobe can - but if you uninstall Adobe Reader, Firefox will launch PDF's in a new Foxit window. (This works just fine, because - in my experience - Adobe Reader tabs slowed down Firefox

Dus of jullie hebben nog Adobe geïnstalleerd of ergens resten ervan staan. Ik weet zeker dat ik die niet heb, heb namelijk nooit Adobe op de pc gehad.

[edit] Jullie hebben trouwens de allerlaatste versie van Foxit reader?? (2.0 Build 1316 )
Nog een stukje uit het Foxit forum
For current version, if you have both Adobe Reader and Foxit Reader installed, then Foxit Reader might not be able to be called successfully.
If you have only Foxit Reader with your machine, it will be fine.
Our developers are now working on new Firefox plugin and will release it next month.
Dit is een bericht van een aantal maanden terug, ik neem dus aan dat de nieuwste versie die update inmiddels heeft [/edit]
 
Laatst bewerkt:
F.F. 2.0.0.1 en geen foxit.
Wel adobe reader 6.0 en adobe writer 7.0
 
Ik heb foxit reader opnieuw geinstalleerd nu gaat het wel. Afwachten maar weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan