geen pictogrammen en taakbalk meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

nienke1974

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2013
Berichten
19
Hallo,

Ik ben niet een echte held met computers en kom er niet meer uit.
Sinds een week of 4 een nieuwe computer,niets mis mee, alles werkte prima.nou start ik hem gisteren op en kreeg ik alleen een grijs scherm, er kwam verder niks.via de veilige modus computerherstel gedaan, veranderde niks.in het grijze scherm zonder dus dat ik het kon zien toch mijn ww getypt en op enter gedrukt en toen kreeg ik wel mijn gewone bureaublad maar verder ook niks, geen pictogrammen geen taakbalk en geen start.ctrl alt del lost ook niks op,dus kan nu alleen via de veilige modus iets.
Wie o wie kan mij helpen........
 
splinternieuw. Grijs scherm. Dat bevalt me niet. Er is iets aan de hand. Probeer het eerst hier. Dat is vergelijkbaar.

http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows7/Resolving-stop-blue-screen-errors-in-Windows-7

Probeer een ander scherm. Kan de videokaart zijn. Anders rap terug naar de winkel. Garantie claimen.

Of je hebt iets opgelopen. Scannen. Of MBAM erover laten lopen. Pak de Free versie van MBAM.
Vink uit wat je niet nodig hebt. Anders installeerd deze rommel mee die je niet wilt hebben.
 
Laatst bewerkt:
Videokaart lijkt me sterk,dan zou ik neem ik aan ook mijn normale bureaublad niet te zien krijgen.heb op dit moment een bestandsysteem controle lopen van de C schijf.kijken of daar wat uitkomt

Helaas heeft het probleem zich niet opgelost.....help wat nu
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je nog iets gedaan met je computer. Heb je een herstelpunt gemaakt toen je deze kreeg. Overweeg dan een herstelpunt.
Met herstelpunt kun je ook iets aanvinken naar langer geleden herstelpunt als dat nog kan. Maar herstelpunt had je toch al gedaan zie ik.

ctrl+alt+delete als hij is opgestart, dan krijg je je task manager of taakbeheer dan ga je naar het tabblad toepassingen en daar zie je rechtsonder staan..... nieuwe taak, klik er op en je krijgt een klein venstertje waarin je iets kan intypen typ dan in......explorer.exe normaal krijg je dan je bureaublad terug." Misschien zijn er problemen met de Icon Cache.
 
Laatst bewerkt:
Herstellen op een herstelpunt heb ik ook al geprobeerd maar loste niks op.ctrl alt delete werkt ook niks want dan springt alleen maar het grijze scherm terug.in de veilige modus kreeg ik wel taakbeheer maar kon ik niks invullen
 
Je zegt nieuwe computer, Windows7. Wie heeft alles geinstalleerd. ?

Winkel of prive. ?

Waar heb je die vandaan dan. Heb je alle updates binnen. Is je videokaart Uptodate nu nog. Zit van binnen alles goed. Kijk eens bij apparaatbeheer.

Heel vreemd nieuwe computer grijs scherm. Nienke, geef a.u.b. meer info dan kunnen helpers je beter helpen.
 
Er zit windows professional 7 op.tegenwoordig is installeren zelfs voor mij te doen.als alle stekkers zitten en je zet hem aan gaat het vanzelf.er was ook niets aan de hand de dag ervoorniets nieuws meer geinstallerd ofzo.alles werkte naar behoren.het enige wat anders was dan normaal dat ik met afsluiten vergeten ben om een usb stick te verwijderen en die zat er met het opnieuw opstarten nog in
 
Laatst bewerkt:
Ik hen een cd bij de comouter gekregen waar software&documentation opstaat.weet niet wat er verder werkelijk opstast.deze heb ik niet gebruikt op de computer in ieder geval alles stond er al op.nou proost zou ik dan maar zeggen.fijn weekend
 
Hoi,
Het zou erg helpen als je wat meer info over die pc geeft.
Lap- of desktop, merk/type.
Je beginpost is erg onduidelijk en roept vele vragen op, als je niets ziet kun je ook geen wachtwoord intypen en krijg je ook geen buroblad.
Maar ok, als je de veilige modus wel kunt gebruiken probeer dan het volgende:
Open de cmdprompt als administrator
Typ achter de prompt
sfc /scannow
entertoets
Herstart de pc.
Nu zie ik dat je dat al gedaan hebt.

Wat kun je allemaal in de veilige modus?
Start je antivirussoftware handmatig op en laat je schijf scannen, kijk onder Programma's en Onderdelen of je daar vreemde/onbekende programma's ziet staan.
Kijk onder taakbeheer>opstarten of daar onbekende progs tussen staan.
Als je in de normale modus opstart en je krijgt taakbeheer niet gestart dan kan een virus e/o malware dat verhinderen zodat je niet kunt zien welk onbekend proces mee wordt opgestart.

Als dat niet helpt moet ik richting virus/malware gaan denken.
Als dit niets oplost kun je via een andere pc een rescue cd maken waar allerlei hulpprogs aanwezig zijn waarmee je de zaken weer op orde kunt brengen.
We horen het wel weer.
 
Laatst bewerkt:
Ohhhhh dat zijn een hoop vragen,nou daar gaan we....het is een hp desktop.in het grijze scherm na het opstarten kan ikinderdaad niet zien wat ik doe maar kan het wel gewoon uitvoeren op het toetsenbord.dus na mijn ww en enter verschijnt mijn normale bureaublad maar dan zonder mijn snelkoppelingen en geen taakbalk en start.hier kan ik ook geen taakbeheer openen.het scannen op verschillende manieren heb ik al gedaan heeft niets gebracht helaas.wat ikwel heb gevonden vanmorgen is in de veilige modus bij apparaatbeheer onder verborgen apparaten bij stuurprogrammas die niet plug en play compatibel zijn,staat bij security processor load driver een geel driehoekje met uitroepteken en code 24.hoop dat dit wat meer bruikbare info is
 
oke wat is dus lees is dat de driver verwijderd moet worden,maar dan ????neem aan dat er een nieuwe op moet,hoe kom ik daar aan?
hoe kan dat ding stuk zijn of het niet meer doen eigenlijk?
 
Probeer die driver waar dat gele driehoekje bij staat dan natuurlijk te pakken en dan bovenin bij 2 stuurprogramma's bijwerken.
 

Bijlagen

  • snipke.png
    snipke.png
    60,6 KB · Weergaven: 88
de knop om te bijwerken verschijnt niet als je op het onderdeel klikt met het gele driehoekje
 
Kijk of je de volgende logs in de veilige modus kunt produceren:

Log 1:
Download
51e15692b05a4-MiniToolbox.PNG
MiniToolBox en plaats deze tool op je bureaublad.

Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's en browsers!
Start MiniToolBox
- Windows 2000 en XP: dubbelklik op "MiniToolBox.exe".
- Windows Vista,7,8,8.1 en 10: rechtsklik op "MiniToolBox.exe" en klik op "Als Administrator uitvoeren".

Bevestig de opstartmelding "Are you sure you want to continue?" met Ja.

Vink de volgende onderdelen aan:
  • [*] Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Event Viewer Errors
  • List Installed Programs
  • List Devices (Only Problems)
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
  • List Restore Points

Klik op de knop "Go".
Na het scannen zal een logje verschijnen op je bureaublad, "MTB.txt".
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.


Log 2:
  • Download Autoruns for Windows
  • Pak vervolgens het ZIP-bestand met de naam "Autoruns.zip" uit.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op autoruns.exe en kies voor de optie als administrator uitvoeren
  • Ga naar File>Save, sla het op als AutoRuns.txt op je bureaublad.
  • Selecteer tekst van het uitrolmenu als bestandstype:
  • p4436801.gif

  • Upload het bestand hier: Daniel's Upload
  • Klik op Bestand kiezen en navigeer naar het bestand dat je wilt uploaden.
  • Klik op Toevoegen.
  • Post de link in je reactie.


De geel gemarkeerde lijnen (file not found) zijn achtergebleven entries van waarschijnlijk reeds verwijderde software.
De rood gemarkeerde lijnen houden een bepaald risico in (mal/spyware enz), of illegale software.
De blauw gemarkeerde lijnen geven de betreffende hoofdsleutels en subsleutels weer van het register waar de entries te vinden zijn.
 
MiniToolBox by Farbar Version: 07-02-2016 01
Ran by sanering advies bouw (administrator) on 28-02-2016 at 09:31:05
Running from "C:\Users\sanering advies bouw\Desktop"
Microsoft Windows 7 Professional Service Pack 1 (X64)
Model: HP ProDesk 400 G2 MT (TPM DP) Manufacturer: Hewlett-Packard
Boot Mode: Network
***************************************************************************

========================= Flush DNS: ===================================

Windows IP-configuratie

De DNS-omzettingscache is leeggemaakt.

========================= IE Proxy Settings: ==============================

Proxy is not enabled.
No Proxy Server is set.

"Reset IE Proxy Settings": IE Proxy Settings were reset.
========================= Hosts content: =================================
========================= IP Configuration: ================================

Realtek PCIe GBE Family Controller = LAN-verbinding (Connected)


# ----------------------------------
# IPv4-configuratie
# ----------------------------------
pushd interface ipv4

reset
set global icmpredirects=enabled


popd
# Einde van IPv4-configuratie



Windows IP-configuratie

Hostnaam . . . . . . . . . . . . : sabpascalgiesen
Primair DNS-achtervoegsel . . . . :
Knooppunttype . . . . . . . . . . : hybride
IP-routering ingeschakeld . . . . : nee
WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee
DNS-achtervoegselzoeklijst. . . . : dynamic.ziggo.nl

Ethernet-adapter voor LAN-verbinding:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: dynamic.ziggo.nl
Beschrijving. . . . . . . . . . . : Realtek PCIe GBE Family Controller
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 34-64-A9-2E-6C-D4
DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : ja
Autom. configuratie ingeschakeld : ja
Link-local IPv6-adres . . . . . . : fe80::f8c4:abbf:2ea5:dbfa%11(voorkeur)
IPv4-adres. . . . . . . . . . . . : 192.168.178.11(voorkeur)
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Lease verkregen . . . . . . . . . : zaterdag 27 februari 2016 19:03:44
Lease verlopen. . . . . . . . . . : zondag 28 februari 2016 10:04:10
Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.178.1
DHCP-server . . . . . . . . . . . : 192.168.178.1
DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 238314665
DHCPv6-client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-1D-C0-61-D5-34-64-A9-2E-6C-D4
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 84.116.46.22
84.116.46.23
NetBIOS via TCPIP . . . . . . . . : ingeschakeld
Server: UnKnown
Address: 84.116.46.22

Naam: google.com
Addresses: 2a00:1450:401b:800::200e
216.58.209.46


Pingen naar google.com [216.58.209.78] met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 216.58.209.78: bytes=32 tijd=30 ms TTL=53
Antwoord van 216.58.209.78: bytes=32 tijd=29 ms TTL=53

Ping-statistieken voor 216.58.209.78:
Pakketten: verzonden = 2, ontvangen = 2, verloren = 0
(0% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van ‚‚n bewerking in milliseconden:
Minimum = 29ms, Maximum = 30ms, Gemiddelde = 29ms
Server: UnKnown
Address: 84.116.46.22

Naam: yahoo.com
Addresses: 2001:4998:58:c02::a9
2001:4998:c:a06::2:4008
2001:4998:44:204::a7
98.138.253.109
206.190.36.45
98.139.183.24


Pingen naar yahoo.com [98.139.183.24] met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 98.139.183.24: bytes=32 tijd=113 ms TTL=52
Antwoord van 98.139.183.24: bytes=32 tijd=112 ms TTL=52

Ping-statistieken voor 98.139.183.24:
Pakketten: verzonden = 2, ontvangen = 2, verloren = 0
(0% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van ‚‚n bewerking in milliseconden:
Minimum = 112ms, Maximum = 113ms, Gemiddelde = 112ms

Pingen naar 127.0.0.1 met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 127.0.0.1: bytes=32 tijd<1 ms TTL=128
Antwoord van 127.0.0.1: bytes=32 tijd<1 ms TTL=128

Ping-statistieken voor 127.0.0.1:
Pakketten: verzonden = 2, ontvangen = 2, verloren = 0
(0% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van ‚‚n bewerking in milliseconden:
Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, Gemiddelde = 0ms
===========================================================================
Interfacelijst
11...34 64 a9 2e 6c d4 ......Realtek PCIe GBE Family Controller
1...........................Software Loopback Interface 1
===========================================================================

IPv4 routetabel
===========================================================================
Actieve routes:
Netwerkadres Netmasker Gateway Interface Metric
0.0.0.0 0.0.0.0 192.168.178.1 192.168.178.11 10
127.0.0.0 255.0.0.0 On-link 127.0.0.1 306
127.0.0.1 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 306
127.255.255.255 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 306
192.168.178.0 255.255.255.0 On-link 192.168.178.11 266
192.168.178.11 255.255.255.255 On-link 192.168.178.11 266
192.168.178.255 255.255.255.255 On-link 192.168.178.11 266
224.0.0.0 240.0.0.0 On-link 127.0.0.1 306
224.0.0.0 240.0.0.0 On-link 192.168.178.11 266
255.255.255.255 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 306
255.255.255.255 255.255.255.255 On-link 192.168.178.11 266
===========================================================================
Permanente routes:
Geen

IPv6 routetabel
===========================================================================
Actieve routes:
Indien metrische netwerkbestemming Gateway
1 306 ::1/128 On-link
11 266 fe80::/64 On-link
11 266 fe80::f8c4:abbf:2ea5:dbfa/128
On-link
1 306 ff00::/8 On-link
11 266 ff00::/8 On-link
===========================================================================
Permanente routes:
Geen
========================= Winsock entries =====================================

Catalog5 01 C:\windows\SysWOW64\NLAapi.dll [52224] (Microsoft Corporation)
Catalog5 02 C:\windows\SysWOW64\napinsp.dll [52224] (Microsoft Corporation)
Catalog5 03 C:\windows\SysWOW64\pnrpnsp.dll [65024] (Microsoft Corporation)
Catalog5 04 C:\windows\SysWOW64\pnrpnsp.dll [65024] (Microsoft Corporation)
Catalog5 05 C:\windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog5 06 C:\windows\SysWOW64\winrnr.dll [20992] (Microsoft Corporation)
Catalog5 07 C:\Program Files (x86)\Bonjour\mdnsNSP.dll [121704] (Apple Inc.)
Catalog9 01 C:\windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 02 C:\windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 03 C:\windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 04 C:\windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 05 C:\windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 06 C:\windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 07 C:\windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 08 C:\windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 09 C:\windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 10 C:\windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 01 C:\Windows\System32\NLAapi.dll [70656] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 02 C:\Windows\System32\napinsp.dll [68096] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 03 C:\Windows\System32\pnrpnsp.dll [86016] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 04 C:\Windows\System32\pnrpnsp.dll [86016] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 05 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 06 C:\Windows\System32\winrnr.dll [28672] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 07 C:\Program Files\Bonjour\mdnsNSP.dll [132968] (Apple Inc.)
x64-Catalog9 01 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 02 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 03 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 04 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 05 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 06 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 07 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 08 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 09 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 10 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)

========================= Event log errors: ===============================

Application errors:
==================
Error: (02/27/2016 03:25:47 PM) (Source: PerfNet) (User: )
Description:

Error: (02/27/2016 03:17:47 PM) (Source: PerfNet) (User: )
Description:

Error: (02/27/2016 03:11:47 PM) (Source: PerfNet) (User: )
Description:

Error: (02/27/2016 03:09:45 PM) (Source: PerfNet) (User: )
Description:

Error: (02/26/2016 11:35:58 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: De Windows Search-service wordt gestopt vanwege een probleem met de indexeerfunctie, The catalog is corrupt.


Details:
De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd. (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (02/26/2016 11:35:58 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: De index kan niet worden geïnitialiseerd.


Details:
De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd. (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (02/26/2016 11:35:58 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: De toepassing kan niet worden geïnitialiseerd.

Context: toepassing Windows


Details:
De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd. (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (02/26/2016 11:35:58 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: Het object van de gegevensverzamelaar kan niet worden geïnitialiseerd.

Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex


Details:
De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd. (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (02/26/2016 11:35:58 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: De invoegtoepassing in <Search.TripoliIndexer> kan niet worden geïnitialiseerd.

Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex


Details:
Kan element niet vinden. (HRESULT : 0x80070490) (0x80070490)

Error: (02/26/2016 11:35:56 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: De invoegtoepassing in <Search.JetPropStore> kan niet worden geïnitialiseerd.

Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex


Details:
De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd. (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)


System errors:
=============
Error: (02/28/2016 09:26:46 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Computer Browser-service is afhankelijk van de Server-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
%%1068

Error: (02/28/2016 09:26:46 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Computer Browser-service is afhankelijk van de Server-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
%%1068

Error: (02/28/2016 09:26:46 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Computer Browser-service is afhankelijk van de Server-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
%%1068

Error: (02/28/2016 09:26:46 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Computer Browser-service is afhankelijk van de Server-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
%%1068

Error: (02/28/2016 09:26:46 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Computer Browser-service is afhankelijk van de Server-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
%%1068

Error: (02/28/2016 09:26:46 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Computer Browser-service is afhankelijk van de Server-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
%%1068

Error: (02/28/2016 09:25:18 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Computer Browser-service is afhankelijk van de Server-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
%%1068

Error: (02/28/2016 09:25:18 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Computer Browser-service is afhankelijk van de Server-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
%%1068

Error: (02/28/2016 09:25:18 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Computer Browser-service is afhankelijk van de Server-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
%%1068

Error: (02/28/2016 09:25:08 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Computer Browser-service is afhankelijk van de Server-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
%%1068


Microsoft Office Sessions:
=========================
Error: (02/27/2016 03:25:47 PM) (Source: PerfNet)(User: )
Description:

Error: (02/27/2016 03:17:47 PM) (Source: PerfNet)(User: )
Description:

Error: (02/27/2016 03:11:47 PM) (Source: PerfNet)(User: )
Description:

Error: (02/27/2016 03:09:45 PM) (Source: PerfNet)(User: )
Description:

Error: (02/26/2016 11:35:58 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description:
Details:
De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd. (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)
The catalog is corrupt

Error: (02/26/2016 11:35:58 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description:
Details:
De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd. (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (02/26/2016 11:35:58 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: Context: toepassing Windows


Details:
De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd. (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (02/26/2016 11:35:58 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex


Details:
De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd. (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (02/26/2016 11:35:58 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex


Details:
Kan element niet vinden. (HRESULT : 0x80070490) (0x80070490)
Search.TripoliIndexer

Error: (02/26/2016 11:35:56 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex


Details:
De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd. (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)
Search.JetPropStore


=========================== Installed Programs ============================

Bonjour (HKLM\...\{6E3610B2-430D-4EB0-81E3-2B57E8B9DE8D}) (Version: 3.0.0.10 - Apple Inc.)
Color Network ScanGear 2 (HKLM\...\{B041F21C-F85E-46CA-BAA4-FB7853744D54}) (Version: 2.1.1 - CANON INC.)
Color Network ScanGear Ver.2.71 (HKLM-x32\...\{4E5CA273-5771-450A-AFDD-C58DAD9205DC}) (Version: 2.71.0000 - CANON INC.)
CyberLink Power2Go 8 (HKLM-x32\...\InstallShield_{2A87D48D-3FDF-41fd-97CD-A1E370EFFFE2}) (Version: 8.0.3.3207 - CyberLink Corp.)
CyberLink PowerDVD 12 (HKLM-x32\...\InstallShield_{B46BEA36-0B71-4A4E-AE41-87241643FA0A}) (Version: 12.0.2.3212 - CyberLink Corp.)
DirectX for Managed Code Update (Summer 2004) (HKLM-x32\...\{E9E34215-82EF-4909-BE2F-F581F0DC9062}) (Version: 9.02.2904 - Microsoft) Hidden
Foxit PhantomPDF (HKLM-x32\...\{77CCA0C5-5B76-48CE-95AA-FD4C3B1BE85B}) (Version: 6.0.20.708 - Foxit Corporation)
Hewlett-Packard ACLM.NET v1.2.2.3 (HKLM-x32\...\{6F340107-F9AA-47C6-B54C-C3A19F11553F}) (Version: 1.00.0000 - Hewlett-Packard Company) Hidden
HP Client Security Manager (HKLM\...\HPProtectTools) (Version: 8.3.10.1984 - Hewlett-Packard Company)
HP Device Access Manager (HKLM\...\{34D6F48B-9D34-4412-BD1E-324B0E626F4B}) (Version: 8.3.4.0 - Hewlett-Packard Company)
HP Documentation (HKLM-x32\...\{86525062-DEE0-448B-9AB8-0BCD0FE69E0B}) (Version: 1.1.0.0 - Hewlett-Packard)
HP Drive Encryption (HKLM\...\HPDriveEncryption) (Version: 8.6.16.42 - Hewlett-Packard Company)
HP File Sanitizer (HKLM-x32\...\{6349342F-9CEF-4A70-995A-2CF3704C2603}) (Version: 8.4.27.1 - Hewlett-Packard Company)
HP PageLift (HKLM-x32\...\{28074A47-851D-4599-A270-87609F58EB57}) (Version: 1.0.15.1 - Hewlett-Packard Company)
HP Setup (HKLM-x32\...\{438363A8-F486-4C37-834C-4955773CB3D3}) (Version: 9.1.15453.4066 - Hewlett-Packard Company)
HP SoftPaq Download Manager (HKLM-x32\...\{68E1C9E9-1606-49AF-9978-573148CED9E4}) (Version: 3.5.3.0 - Hewlett-Packard Company)
HP Software Setup (HKLM-x32\...\{F6D61EC9-347B-4019-9F8E-E24169F7C330}) (Version: 8.7.5 - Hewlett-Packard Company)
HP Support Assistant (HKLM-x32\...\{E959FD01-BD01-4CC4-9BB8-4EBE8309BF37}) (Version: 8.1.52.1 - HP)
HP Support Information (HKLM-x32\...\{B2B7B1C8-7C8B-476C-BE2C-049731C55992}) (Version: 13.00.0000 - Hewlett-Packard)
HP Support Solutions Framework (HKLM-x32\...\{2C355CC7-B163-4A89-8970-6C7B60FDA88A}) (Version: 12.0.30.473 - HP)
HP Theft Recovery (HKLM-x32\...\InstallShield_{49FE8EBA-CC77-484E-A4DB-DF4EFC0E5147}) (Version: 8.3.0.8 - Hewlett-Packard Company)
Intel(R) Chipset Device Software (HKLM-x32\...\{f3e3c5dd-edd0-406b-8aa2-ce5acb93660e}) (Version: 10.0.14 - Intel(R) Corporation) Hidden
Intel(R) Management Engine Components (HKLM\...\{1CEAC85D-2590-4760-800F-8DE5E91F3700}) (Version: 10.0.27.1012 - Intel Corporation)
Intel(R) Processor Graphics (HKLM-x32\...\{F0E3AD40-2BBD-4360-9C76-B9AC9A5886EA}) (Version: 10.18.14.4332 - Intel Corporation)
Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver (HKLM-x32\...\{240C3DDD-C5E9-4029-9DF7-95650D040CF2}) (Version: 3.0.3.60 - Intel Corporation)
Malwarebytes Anti-Malware versie 2.2.0.1024 (HKLM-x32\...\Malwarebytes Anti-Malware_is1) (Version: 2.2.0.1024 - Malwarebytes)
Microsoft .NET Framework 4.5.2 (HKLM\...\{92FB6C44-E685-45AD-9B20-CADF4CABA132} - 1033) (Version: 4.5.51209 - Microsoft Corporation)
Microsoft Office 365 voor Bedrijven - nl-nl (HKLM\...\O365BusinessRetail - nl-nl) (Version: 16.0.6568.2025 - Microsoft Corporation)
Microsoft OneDrive (HKCU\...\OneDriveSetup.exe) (Version: 17.3.6301.0127 - Microsoft Corporation)
Microsoft Security Essentials (HKLM\...\Microsoft Security Client) (Version: 2.1.1116.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (HKLM-x32\...\{710f4c1c-cc18-4c49-8cbf-51240c89a1a2}) (Version: 8.0.61001 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (x64) (HKLM\...\{071c9b48-7c32-4621-a0ac-3f809523288f}) (Version: 8.0.56336 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (x64) (HKLM\...\{ad8a2fa1-06e7-4b0d-927d-6e54b3d31028}) (Version: 8.0.61000 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.30729.17 (HKLM\...\{8220EEFE-38CD-377E-8595-13398D740ACE}) (Version: 9.0.30729 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.30729.6161 (HKLM\...\{5FCE6D76-F5DC-37AB-B2B8-22AB8CEDB1D4}) (Version: 9.0.30729.6161 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.17 (HKLM-x32\...\{9A25302D-30C0-39D9-BD6F-21E6EC160475}) (Version: 9.0.30729 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.4148 (HKLM-x32\...\{1F1C2DFC-2D24-3E06-BCB8-725134ADF989}) (Version: 9.0.30729.4148 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.6161 (HKLM-x32\...\{9BE518E6-ECC6-35A9-88E4-87755C07200F}) (Version: 9.0.30729.6161 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2010 x64 Redistributable - 10.0.40219 (HKLM\...\{1D8E6291-B0D5-35EC-8441-6616F567A0F7}) (Version: 10.0.40219 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2010 x86 Redistributable - 10.0.40219 (HKLM-x32\...\{F0C3E5D1-1ADE-321E-8167-68EF0DE699A5}) (Version: 10.0.40219 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x64) - 11.0.51106 (HKLM-x32\...\{6e8f74e0-43bd-4dce-8477-6ff6828acc07}) (Version: 11.0.51106.1 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x86) - 11.0.51106 (HKLM-x32\...\{8e70e4e1-06d7-470b-9f74-a51bef21088e}) (Version: 11.0.51106.1 - Microsoft Corporation)
Office 16 Click-to-Run Extensibility Component (HKLM-x32\...\{90160000-008C-0000-0000-0000000FF1CE}) (Version: 16.0.6528.1011 - Microsoft Corporation) Hidden
Office 16 Click-to-Run Licensing Component (HKLM\...\{90160000-008F-0000-1000-0000000FF1CE}) (Version: 16.0.6528.1011 - Microsoft Corporation) Hidden
Office 16 Click-to-Run Localization Component (HKLM-x32\...\{90160000-008C-0413-0000-0000000FF1CE}) (Version: 16.0.6528.1011 - Microsoft Corporation) Hidden
opensource (HKLM-x32\...\{3677D4D8-E5E0-49FC-B86E-06541CF00BBE}) (Version: 1.0.14960.3876 - Your Company Name) Hidden
Realtek Ethernet Controller Driver (HKLM-x32\...\{8833FFB6-5B0C-4764-81AA-06DFEED9A476}) (Version: 7.89.716.2014 - Realtek)
Realtek High Definition Audio Driver (HKLM-x32\...\{F132AF7F-7BCA-4EDE-8A7C-958108FE7DBC}) (Version: 6.0.1.7224 - Realtek Semiconductor Corp.)
Skype™ 7.0 (HKLM-x32\...\{24991BA0-F0EE-44AD-9CC8-5EC50AECF6B7}) (Version: 7.0.102 - Skype Technologies S.A.)
Speccy (HKLM\...\Speccy) (Version: 1.29 - Piriform)
UFR II-printerstuurprog. verwijderen (HKLM\...\Canon UFR II Printer Driver) (Version: 6, 3, 1, 0 - Canon Inc.)
Visual Studio 2012 x64 Redistributables (HKLM\...\{8C775E70-A791-4DA8-BCC3-6AB7136F4484}) (Version: 14.0.0.1 - AVG Technologies)
Visual Studio 2012 x86 Redistributables (HKLM-x32\...\{98EFF19A-30AB-4E4B-B943-F06B1C63EBF8}) (Version: 14.0.0.1 - AVG Technologies CZ, s.r.o.)

========================= Devices: ================================

Name: Security Processor Loader Driver
Description: Security Processor Loader Driver
Class Guid: {8ECC055D-047F-11D1-A537-0000F8753ED1}
Manufacturer:
Service: spldr
Device ID: ROOT\LEGACY_SPLDR\0000
Problem: : This device is not present, is not working properly, or does not have all its drivers installed. (Code 24)
Resolution: The device is installed incorrectly. The problem could be a hardware failure, or a new driver might be needed.
Devices stay in this state if they have been prepared for removal.
After you remove the device, this error disappears.Remove the device, and this error should be resolved.


========================= Memory info: ===================================

Percentage of memory in use: 25%
Total physical RAM: 4018.85 MB
Available physical RAM: 2986.28 MB
Total Virtual: 8035.91 MB
Available Virtual: 7124.26 MB

========================= Partitions: =====================================

1 Drive c: (Windows ) (Fixed) (Total:450.12 GB) (Free:397.71 GB) NTFS
2 Drive d: (HP_RECOVERY) (Fixed) (Total:14.54 GB) (Free:1.6 GB) NTFS
3 Drive e: (HP_TOOLS) (Fixed) (Total:0.09 GB) (Free:0.05 GB) FAT32

========================= Users: ========================================

Gebruikersaccounts voor \\SABPASCALGIESEN

Administrator Gast sanering advies bouw
De opdracht is voltooid.

========================= Minidump Files ==================================

No minidump file found

========================= Restore Points ==================================

12-02-2016 16:46:13 Removed Color Network ScanGear 2
12-02-2016 16:47:02 Removed Color Network ScanGear Ver.2.71.
12-02-2016 18:44:08 Removed Color Network ScanGear Ver.2.71.
12-02-2016 19:06:07 Installed Color Network ScanGear Ver.2.71.
12-02-2016 20:20:42 Installed Color Network ScanGear 2
14-02-2016 17:42:03 HPSF Applying updates
14-02-2016 17:51:57 Windows Update
14-02-2016 17:57:32 HPSF Applying updates
23-02-2016 11:45:23 Windows Update
25-02-2016 21:51:40 Windows Update
27-02-2016 13:16:50 Windows Update

**** End of log ****
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan