geen plaatje

Status
Niet open voor verdere reacties.

illegaal1980

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2002
goeienavond
ik zit met een probleem iemand heeft me een plaatje opgestuurd maar het enigste wat ik zie is een kruisje linksboven hoe komt dat
plus kan iemand me helpen want ik wil dat plaatje zien.
en het plaatje heet .html
alvast bedankt

Weet je zeker dat het plaatje moet zijn?

Een plaatje heeft o.a. de extensie:.jpg, .jpeg, .bmp, .gif.
Kun je het bestand opslaan en herbenoemen?

De extensie ".html" duidt erop dat het een website is.

ja dat kan kloppen dat het een website is maar er zit een foto in en die kan ik niet zien vet vaag

Was het de bedoeling van de verzender om een webpagina te sturen?

waarschijnlijk wordt de link van de afbeelding geleid naar de harde schijf van de verzender. De link in de webpagina voor de afbeelding is dan ongeveer iets met C:/Documents and settings/Gebruiker/Mijn Documenten/afbeelding.gif.jpg.bmp...

nee want hij eindigt gewoon op .html
het is een webpagnia met een plaatje erin
maar ik kan die plaatje niet zien

Als het goed is moet je in de bron van het bericht waar die link naar toe leidt, het zal wel een verwijzing naar z'n eigen harde schijf zijn.

Is het .html bestand als bijlage meegestuurd?

ja, maar de verzender maakt een webpagina. Hierin voegt hij afbeeldingen toe die naar een bestand op zijn harde schijf verwijzen. Eénmaal webpagina bij jou gaat hij zoeken naar die bestanden die hij in die pagina moet plaatsen, maar hij vind ze niet. Dan krijg je de welbekende kruisjes. De verzender moet ze linken naar een website ofwel meesturen met de mail.

Als de verzender een webpagina heeft gemaakt met de verwijzingen naar zijn eigen harde schijf, dan moet de verzender het .html bestand verzenden als briefpapier.

Als volgt: Bericht / Nieuw bericht met... / Briefpapier selecteren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan