Geen plaatjes in IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

hpfundt

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2004
Berichten
11
Ik heb WinXP. Sommige plaatjes worden niet weergegeven in Internet Explorer. Bij Eigenschappen staat bug.cgi Op "Afbeelding weergeven" klikken helpt niet. Ik heb de tijdelijke internet bestanden en de temp mappen geleegd. In IE staat in menu Beeld de codering op West-Europees (Windows). Afbeeldingen weergeven is niet uitgeschakeld.

Ik had een probleem met Norton Antivirus en die heb ik handmatig verwijderd. Daarvoor moest ik windows scripting opnieuw installeren. Kan het hier aan liggen (vanwege dat .cgi?)
 
Enige wat ik op google kan vinden is dat het met Zonealarm te maken heeft. Heb je die?? Die schijnt het te blokkeren.
 
Zonealarm

Bedankt voor het meedenken! Het klopt, ik hadZonealarm. Ik had gelezen dat het aan de instellingen voor cookies kon liggen maar het wijzigen van die instellingen hielp niet. Had geen zin om langer te puzzelen dus heb Zonealarm vervangen door Sygate en nu zie ik dus gewoon weer plaatjes.
 
Laatst bewerkt:
Mooi zo!:thumb:

Ik weet niet of sygate net zo goed is als zonealarm, maar mocht je ZA weer willen gebruiken zal het een instelling zijn.
 
Bedankt

Ik heb ZoneLabs weer geinstalleerd, dit keer de freeware versie (dus niet de trial versie) en had er deze keer geen last van, maar handig om te weten wat ik eraan kan doen mocht het nog eens voorkomen; bedankt!
 
Ik heb zonealarm pro, heb het zelfde probleem. Wat moet ik uitschakelen om toch de plaatjes te onvangen?

Groetjes Robert
 
Freeware versie

Ik had geen zin om het nog langer uit te zoeken dus ik kan alleen zeggen dat, nadat ik de freeware versie geinstalleerd had, het probleem zich niet meer voodeed. Als ik jou was zou ik proberen wat bierm010 heeft geschreven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan