geen plug voor boxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlinder29

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Berichten
7
Hallo allemaal,

Ik deed de pc aan en poef..... dat was de voeding.
Ik heb een nieuwe gekocht en alles doet het weer, maar het probleem is dat er in de oude voeding een aansluiting was om de plug van de boxen in te doen.
Nu heb ik dus geen geluid, want in mijn nieuwe voeding zit geen aansluiting.
Heeft iemand raad voor mij?
Kan je er iets voor kopen?
Groetjes vlinder
 
Was dit een 220V aansluiting of een andere (12V) ???
 
Hoi,

Veel verstand heb ik niet van een pc, maar achterop de voeding staat 230 volt en die oude was 240 volt,maar het gaat er dus om dat ik geen plug heb voor mijn boxen.
Groetjes.
 
oK. Hoe ziet je stekker er uit die je, in je oude voeding, ging om je boxen te laten geluid maken
 
Het is een packerd bell pc en die voeding zat standaard erin.
De boxen zijn los en de stekker is een klein rondje .
De opening in mijn oude voeding is een rondje met een een pitje in het midden.
Ik hoop dat je me begrijpt.
 
OEI PB. Maar geef eens het typenr. van de pc, dan kunnen wij wel bepaalde zaken opzoeken. Oh ja zijn die boxen standaard van PB ?
 
Ja de boxen zijn standaard en het is de legend 7612.
en ojee is pb zo slecht dan?
Ik hoor het wel vaker,maarja ik ben een beginneling op de pc.
 
Hallo

De voedingsspanning staat vermeld op de "master" v/d 2 luidsprekers.

Meestal is dit bij dit merk 10 V D.C.

Het enige probleem , is een netadapter te vinden met een stekkertje van de korrekte diameter/polariteit .

Een lokale elektronikawinkel kan u daar zeker bij verder helpen.

Peter
 
Boh, al die goed werkt ok? MAAR als je iets voorhebt is dat k****n.

Voor die boxen, heb je daar nog een tweede kabel bij, die dan in de geluidskaart komt? ik vemoed van wel.

Dan is de andere kabel de voedingspanning.

Ik ga nog wel even naar de site van PB en kijken, maar dit zal voor morgen zijn vrees ik.
 
Ik heb geen tweede kabel en het is 12 v dc.
Bedankt zeg voor jullie snelle reactie!
 
OK Dan is er geen probleem. Volg de raad van VDK_P.

Gewoon naar de electonicawinkel, een voeding van 12V kopen ( met de juiste aansluiting) en alles zou in orde moeten zijn.
 
oke ik zal kijken dan of deze hele voeding dus kan omruilen voor een voeding met die boxplug .
Ik hoop dat ze het hebben.
Bedankt voor jullie raad.
 
Geplaatst door vlinder29
oke ik zal kijken dan of deze hele voeding dus kan omruilen voor een voeding met die boxplug .
Ik hoop dat ze het hebben.
Bedankt voor jullie raad.

Die ga je niet vinden volgens mij,tenzij je bij PB zelf besteld. Maar dit gaat je een pak meer geld kosten. Gewoon een aparte 220-12 V voeding aanschaffen (kosten +/- 15€) .stekker plaatsen en zou ok moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door vlinder29
maar stop ik dat naast mijn andere voeding ?

Dat is gewoon een adapter die je in het stopcontact steekt. Die gaat dus niet in je pc kast. Als ze er geen stekkertje voor hebben, dan kun je ook gewoon een kroonsteentje gebruiken.

Poekie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan