Geen popup herinnering outlook 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoli

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2001
Ook al stel ik het in bij bijvoorbeeld contactpersonen. Ik krijg geen pop up. De contactpersoon verandert wel van kleur. Maar daar heb ik niets aan.
Hoe kan dit? Krijg wel popup uit agenda genoteerde zaken .

Ik snap de vraag niet echt ?

Wat wil je precies met contactpersonen?
Contactpersonen is niet iets voor herinneringen, dat je bijvoorbeeld met een contactpersoon een afspraak hebt.

Dit doe je of via Agenda of via het Logboek.
Daar kan je de contactpersoon selecteren.

Je kan daar zelf aangeven of je een popup herinnering wilt of niet en met welke tijdsbestekken.

Ferran

herinnering outlook contactpersoon

Bij contactpersonen heb je de optie om een opvolgingsmarkering aan te geven. (hetzij bellen, opvolgen wat dan ook, datum en tijd aangeven) Deze zou dan als pop up moeten verschijnen, zodat ik hieraan herinnert word.
Dat is t makkelijkste en snelste dan via de omweg om t nog een keertje in je agenda te zetten. Tenslotte is de functie daar ...

Snap je t nog een beetje?

Dat zou toch gewoon moeten werken.

Het enige dat ik kan bedenken is dat je bij de markering kiest voor een tijd dat je Outlook niet geopend is, omdat je afwezig bent bijvoorbeeld. Zodra de tijd van reactie achterstallig aangeeft volgt geen pop-up voor het bericht meer. Wel wijzigt dan de kleur van het item.

Als het daar niet in zit kun je ook wel proberen om de office-cd te plaatsen en in setup te kiezen voor herstel fouten. Verbazingwekkend hoe vaak dat een probleem oplost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan