geen probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max X

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Yo,

gisteren heb ik een nieuw ADSL ontvangen van Orange/Wanadoo/Online, omdat de oude veel problemen veroorzaakte met de telefoon. Toen ik de ADSL heb aangesloten, en de CD wou installeren, stond er:
naamloosxh2.png

Maar ik heb toen in plaats van de USB naar de computer te brengen, gewoon een ethernet-kabel ingezet. En het internet en telefoon doet het nu weer.

Ik vraag me nu af of dit wel goed is.

Hoe heb je de oude ge-deinstalleerd?
In welke volgorde heb je de nieuwe proberen te installeren?
Eerst de usb kabel, dan de software? of..... Hoe exact?

Hoe heb je de oude ge-deinstalleerd?
In welke volgorde heb je de nieuwe proberen te installeren?
Eerst de usb kabel, dan de software? of..... Hoe exact?

De oude wilt niet verwijderd worden, op het laatst zegt het dat de ADSL niet verbonden mag worden met de computer terwijl dat niet zo is.

Eerst usb, toen software idd. De software kwam niet automatisch, dus via mijn computer de cd gestart.

Als je de pc eens in veilige modus opstart en dan proberen de oude te verwijderen.
Tevens de nieuwe ook de-installeren, omdat de installatie volgortde niet correct is.
Dan de pc weer normaal opstarten.
EERST de software installeren en pas wanneer de software erom vraagt de usb kabel aansluiten.
Dat is de juiste volgorde.

Als je de pc eens in veilige modus opstart en dan proberen de oude te verwijderen.
Tevens de nieuwe ook de-installeren, omdat de installatie volgortde niet correct is.
Dan de pc weer normaal opstarten.
EERST de software installeren en pas wanneer de software erom vraagt de usb kabel aansluiten.
Dat is de juiste volgorde.

Maar volgens mij werkt het nu toch goed, zonder problemen? :o

Ookal zit die USB er niet in?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan