Geen programma aan opgegeven bestand gekoppeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark008

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2005
Hoi, prima site! k Heb sinds gisteren een probleem met mijn pc waar Windows XP op draait. Na een scan met Spybot Search and Destroy kan ik geen programma's maar draaien, waar een .exe-bestand voor gedraaid moet worden.

Zodra ik een programma wil openen, krijg ik de melding:

"Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het configuratiescherm. "

Echter via Mapopties staan alle instellingen goed. Wanneer ik een al bestaand document wil openen (bijv een Word-document) draait Word wel, echter wil ik Word als programma starten, weigert deze. :confused:

Ook bij het opstarten van de pc, worden programma's die eerder wel draaiden en direct opstartten (MSN Messenger bijv), niet meer geladen.

Op deze manier kan ik weinig meer met windows xp... iemand een optie?

Met vriendelijke groeten,

Mark008
Groningen

de bestanden terugzetten die je hebt verwijderd met je anti-spywaretool

De back-up-file is niet te openen, icoontje is van de onderkant zwart weggebrand, en kan ik niets meer mee. Bij openen is ie leeg...

Download het volgende bestandje, plaats het op je bureaublad (rechtsklikken op de link > Doel opslaan als > Bureaublad als locatie kiezen): http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/exefix.reg

Dubbelklik op exefix.reg, dat nu op je bureaublad staat.
Ga ermee akkoord dat deze gegevens aan het register worden toegevoegd.

Start de pc opnieuw op.

Helpt dat?

Geplaatst door Mark008
"Doel opslaan als" staat er niet bij... :(
Klik je met de rechtermuisknop op de link?

Via linksklikken mag ook hoor, maar dan moet je het bestand wel eerst opslaan (en dus niet meteen uitvoeren).

Hij doet het weer!!! :D

Geweldig! Heb de link opgeslagen als, ging toen goed!

Ben r echt super blij mee! k Was al bang dat ik opnieuw moest installeren! Kan ik ergens een donatie doen? :)

Grtz Mark008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan