Geen programma gekoppeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

JIRKO

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Berichten
261
Hoi jongens, als ik in de verkenner op een foto dubbelklik start geen programma op, waar ik de foto kan zien. Het zelfde heb ik bij E-mail, waar een melding komt: Er is geen programma gekoppeld aan het opgegeven bestand. Het gaat over foto's met een extensie JPG. Het programma, die moet opstarten is Microsoft Photo Editor. Zo heb ik het jaren gehad en nu is het plotseling verdwijnen. Kan mij iemand helpen? Bedankt Jirko
 
en de meisjes dan?

En als je met de rechtermuisknop op het bestand klikt en kiest voor "openen met", krijg je dan niet een keuzelijst?

Anders in de verkenner, extra, bestandsopties, bestandstypen opgeven waar jpg mee geopend moet worden.
 
Laatst bewerkt:
Geen gekoppeld programma

Hoi Tanja,
Bij mij is onder rechtermuisknop geen optie: openen met (Win 98SE) en in de mapopties van verkenner komt geen extensie jpg voor. Als ik JPG ga toevoegen, krij ik een melding, dat die al bestaat. Ik weet niet wat ik moet doen.
 
Heb je het hele lijstje goed nagekeken? Ik heb namelijk jpg en jpeg gewoon in het rijtje staan.

Hij geeft bij jou zelf ook al aan dat hij bestaat.

Anders heb ik ook geen idee.
 
shift ingedrukt houden als je je rechtermuisknop gebruikt, dan staat openen met er wel tussen
 
Geplaatst door gamemaster111
shift ingedrukt houden als je je rechtermuisknop gebruikt, dan staat openen met er wel tussen

en effe aanvinken dat ie altijd met dat programma moet openen ( als je dat wilt?)

anders moet je het elke keer doen
 
Perfect, Gamemaster111 met ingedrukte shift is het gelukt + het opmerking van Bas9 over effen aanvinken. Jongens bedankt, daar had ik wat aan en zo snel.
Jirko
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan