geen reactie op antispywareoffensief.nl wie wil mij helpen met log

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroyw

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2001
ik krijg maar geen reactie van antispywareoffensief.nl. ik wordt helemaal gek van mijn computer. ik gooi hem straks ander uit raam:( wie wil mij helpen met mijn hijack log!!!!

~~~~~~~~
~Leroy
~~~~~~~~

Je zal toch nog even geduld moeten hebben. Die mensen daar hebben het ontzettend druk. Dit mede door de vele rotzooi die meegestuurd wordt op vele sites, en ook door de PC gebruikers zel , die niet goed beveiligd zijn.

Dus even geduld.

Na drie dagen mag je in jouw topic aldaar mogelijk even om aandacht vragen maar voor de rest sluit ik me bij de vorige spreker aan. :)

onder welke naam sta je daar ingeschreven?

Geplaatst door leroyw
ik krijg maar geen reactie van antispywareoffensief.nl. ik wordt helemaal gek van mijn computer. ik gooi hem straks ander uit raam:( wie wil mij helpen met mijn hijack log!!!!

~~~~~~~~
~Leroy
~~~~~~~~

Dit is jouw log, nietwaar? Die is vanavond pas geplaatst! Beetje overdreven om op dezelfde avond nog te gaan klagen, vind je niet?

Kijk eens op ASO hoe ongelooflijk veel logs daar geplaatst worden. Probeer er alsjeblieft enig begrip voor op te brengen dat het soms even duurt voordat één van de helpers (die dat allemaal geheel vrijwillig en in hun vrije tijd doen, naast school/studie of werk) je helpt. Okee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan