Geen reactie van windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joppehoupt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2006
Hallo,

Ik heb een, in mijn ogen, groot probleem.

Ik heb een nieuwe computer voor 5 dagen. Vorige week toen ik me oude computer nog had, had ik het zelfde probleem.

Wat is me probleem?

Het probleem is dat als ik aan het computeren ben (6 internet explorer vensters, outlook expres, kladblok en wat andere programma's open) de computer ineens niet meer reageert. Hij reageert wel maar zodra ik een nieuw venster van internet explorer open, opent hij hem maar half. Zonder buttons, adresbalk enz... rechtermuisknop etc doet het niet meer. Ik dacht eerst: onvoldoende geheugen zodat hij deze acties niet kan uitvoeren. Maar nu ik een nieuwe computer heb met 2GB!! geheugen erin, doet dit probleem zich nog steeds voor. Is dit bekend bij andere mensen? En is dit op te lossen?

Dit probleem heb ik bijvoorbeeld bij mijn vriendin niet. Daar kan ik 30 vensters open hebben staan en 5 programmas draaiend. Ik kan daar dan gewoon lekker rustig doorgaan en nieuwe programma's/vensters openen.

Hoe los ik dit op?

Joppe

Hallo !

Als het echt een nieuwe PC is zou ik 'm terugbrengen: Garantie.

Anders: nieuwste drivers van je videokaart al geprobeerd ?

Greetz,

Harry.

Als het zowel bij het oude als je nieuwe systeem zo is, dan denk ik dat je het moet zoeken in het soort programma's dat je installeert en gebruikt. Niet zozeer in de computer.

Heb je op je nieuwe systeem dingen overgezet vanaf je oude systeem, of programma's geinstalleerd die je ook op je oude systeem gebruikt. Wat/Welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan