Geen reactie vista boot ! Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cetjeee

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
Berichten
43
Beste,

Ik moet voor een vriendin een computer maken, ik weet er niet zoveel van, maar daar zit een virus op dus ik ging de pc gaan formatteren. Ik ging naar de phoenix boot ofzo van de pc en ging de cd dvd rom booten... De cd van windows vista zat er in. Ik drukte op enter (staad in de legende dat dit selecteren is en sub menu ofzo) maar krijg gewoon geen reactie... De enter werkt nog als ik moet inloggen op haar account! Groetjes en thx
 
Beste,

Ik moet voor een vriendin een computer maken, ik weet er niet zoveel van, maar daar zit een virus op dus ik ging de pc gaan formatteren. Ik ging naar de phoenix boot ofzo van de pc en ging de cd dvd rom booten... De cd van windows vista zat er in. Ik drukte op enter (staad in de legende dat dit selecteren is en sub menu ofzo) maar krijg gewoon geen reactie... De enter werkt nog als ik moet inloggen op haar account! Groetjes en thx


probeer bij het opstarten de hele tijd(dus meerdere malen) op R te drukken bij sommigen computers is dit een "repair" knop

2de optie de cd van vista erin doen en niet naar phoenix boot gaan automatisch laten doen

probeer ook eens een XP cd ofzo

PS: is het een medion?
 
probeer bij het opstarten de hele tijd(dus meerdere malen) op R te drukken bij sommigen computers is dit een "repair" knop

2de optie de cd van vista erin doen en niet naar phoenix boot gaan automatisch laten doen

probeer ook eens een XP cd ofzo

PS: is het een medion?

Nee. Het is een acer aspire 5310 de R knop werkt niet. Even een xp proberen: zelfdd resultaat... Ik moet ook wel een wachtwoord invoeren bij opstarten van pc + de boot op te starten + op het inloggen... Misschien is het dat maar denk ik niet. Groetjes
 
Ik heb ook een Acer (Asprine t151).
En in de acer bios zit een bootmenu.
Als je de pc opstart moet je op F12 drukken om er te komen.
Dan selecteer je de cd
Mocht het niet werken, ga dan de bios in (meestel moet je dan delete drukken) en seleteer de optie met iets van resore defaults.
Hiermee word de bios rereset naar de fabrieks instellingen

Succes
 
internet verbinding werkt niet

het is gelukt!
maar kan iemand mij nu nog helpen? Ik kan nu niet meer op draadloos internet gaan surfen:(

ER kan geen verbinding met USR8054 worden gemaakt.
Ik heb hier thuis nog 3 andere computers staan en daar gaat het internet perfecto. Nooit problemen gehad met internet behalve nu... Misschien een driver downloaden ofzo? mar ik vind die niet. ik weet niet meer wat gedaan! help:confused:
 
misschien moet je de software van de de modem/router nog installeren op die die laptop.

Kijk ook eens in je apparaatbeheer of daar nog uitroeptekens of vraagtekens staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan