Geen rear geluid wel front

• Onderwerp starter Onderwerp starter jurz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jurz

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
hello

Ik heb een Philips A2.500 surround setje.
Maar nadat ik mijn geluidskaart had verwijderd en er opnieuw in had gedaan, deden de rear speakers et niet meer.
Mijn geluidskaart is een c-media CMI8738/C3DX PCI (als et goed is).
De front en de subwoofer doen et nog wel.
Ik heb twee draaiknoppen om de front en de rear harder en zachter te zetten, maar als ik aan de knop voor de rear draai veranderd et niks ik hoor achter niks meer.

Help

Jur Zoetendal

ga naar configturatiescherm....guluid......en kijk daar eens of je het goed hebt ingesteld

hoeveel speakers heb je

Laatst bewerkt door een moderator:
ik kan het zo niet zo goed zeggen want heb zelef vista en xp en me xp is kapot en ben aan het maken dus kan het nu niet zo goed na gaan of je het goed hebt gedaan maar om te testen moet je maar gewoon even wat muziek laten draaien en dan hoor je het wel als ik me xp heb gemaakt dan zeg ik het wel hoe je de instellingen moet hebben staan

Ok
Ik draai nu wel gewoon muziek alleen hoor ik et alleen maar uit mn front en mn woofer en dat is wel goed opzich maar dat is niet de bedoeling van 4 speakers...

Ow en trouwens nog iets, ik had laatst mn pc uitgedaan en toen ik em weer aan deed stond de luidsprekerinstellingen weer op Stereoluidsprekers voor het buraublad.
Btje weird. Als ik em dan weer verander en op ok druk doen de rearspeakers et niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan