Geen reboot van systeem mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oranjerudy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2005
Berichten
3
Hallo mensen,

Ik zit met een probleem. Bij het herstarten van mijn systeem blijft deze hangen en doet de pc verder niks meer. De Pc blijft aan maar monitor schakelt uit. De aan uit knop reageerd dan ook niet. Het zelfde probleem is ook als ik de reset knop induw op de pc. Bij het onderbreken van de stroom start het systeem daarna weer zonder problemen op.
Dus na een automatische reboot van windows moet ik de stekker er uit trekken om de pc weer aan de praat te krijgen.

Met MSI Live update heb ik geprobeerd de bios te updaten. Helaas geeft deze dan een fout melding bij het flashen. (ERROR READING PARTITION TABLE DRIVE O1 SECTOR 0 )

Verder werkt de pc super.
Gegevens:

P4 Celeron 1,7
Moederbord: MSI i845e MAX


Zijn er mensen die weten waar het aan kan liggen. Dit probleem heb ik sinds ik de pc heb gekocht maar verder geen aandacht aan besteed.
 
Hoi,

Heb je de laatste moederborddrivers geinstalleerd staan?
 
Ja ik heb msi live update uit gevoerd en zodoende de nieuwste intel chipset drivers geinstaleerd. Maar kan het ook aan mijn hardware liggen. Mijn moederbord of kast/voeding etc.


En het probleem met de bios flashen is voor mij ook een raadsel...?????

Het flashen gaat d.m.v. een boot disk. Zijn er andere instellingen nodig in de bios of op het moederbord om te flashen?
 
Laatst bewerkt:
Het kan ook nog zijn dat het diskettestation of de diskette waarmee je wilt flashen niet helemaal jovel is.
Ik zou d'r mee uitkijken want het updaten van je bios is heel wat anders dan bv drivers updaten ofzo (mobotje kan bij verkeer flashen kapot gaan :rolleyes: )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan