geen resultaat op mijn cdtjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

josti

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2002
Berichten
65
ik heb een samsung cdrw/dvd 348B writer.
als ik er een cdtje op probeer te branden en hij s klaar staat er niks op mijn gebrande cdtje. ik heb het al tig keer geprobeerd!!!!!

hellup!
 
welk brandprogramma en wat voor een cd (data / audio / beide ?) en welke stappen zet je tot op het moment dat 'ie gaat branden ?

Zoals je de vraag nu hebt geplaatst, is het een beetje vergelijkbaar met:

ik heb een Volkswagen en hij doet 't niet meer..............
 
ik gebruik easy cd creator 5 basic, maar heb ook al een demo van nero gedownload. daar doet hij het ook niet op.
ik heb alle stappen gewoon uitgevoerd. geen rare fratsen uitgehaald. en het gaat om alle soorten(muziek, data enz.)
 
*

Ik heb zzoiets al eens meegemaakt met een HP-brander bij mijn broer. Was defect, heb deze bij de computerzaak geruild tegen een andere!

De brander ded net of hij brande, en na het branden klaar was, echter stond er niets op de CD buiten de lead-in (Zodat de CD wel verkl**t was)
 
als je CD gebrand hebt, in welke CD Rom drive probeer je die te lezen? In je gewone CD Rom? Probeer dan in je CD RW te lezen en anders kan je nog met een ander merk CD'tjes proberen...
 
Ik zit met hetzelfde probleem alleen heb ik het sinds gisteren ineens, is lekker bezig met schrijven, denk je dan, maar uiteindelijk staat er niks op.
Als alle tracks zijn geschreven dan moet de cd gesloten worden, dat doet ie zogenaamd wel maar na 5 minuten is ie er nog mee bezig.

Heb inmiddels alle software verwijderd zowel van VCD Easy en Easy cd Creator, heb de brander verwijderd.

Daarna weer alles geinstalleerd, behalve VCD Easy, maar het probleem is er nog.
Lijkt me sterk dat de brander ineens kapot is.
 
Geplaatst door creabea
Ik zit met hetzelfde probleem alleen heb ik het sinds gisteren ineens, is lekker bezig met schrijven, denk je dan, maar uiteindelijk staat er niks op.
Als alle tracks zijn geschreven dan moet de cd gesloten worden, dat doet ie zogenaamd wel maar na 5 minuten is ie er nog mee bezig.

Heb inmiddels alle software verwijderd zowel van VCD Easy en Easy cd Creator, heb de brander verwijderd.

Daarna weer alles geinstalleerd, behalve VCD Easy, maar het probleem is er nog.
Lijkt me sterk dat de brander ineens kapot is.

ik denk dat ik het probleem al heb gevonden. mijn pc is gewoonweg te lamgzaam!!!!!! althans, dat zei de verkoper. hij is nu weg. dus ik heb nu geen brander meer. marja.......;........
 
Jij Schreef:
.ik denk dat ik het probleem al heb gevonden. mijn pc is gewoonweg te lamgzaam!!!!!! althans, dat zei de verkoper. hij is nu weg. dus ik heb nu geen brander meer. marja.......;........

Wat is langzaam?? Je hebt hiervoor toch altijd kunnen branden? Verkopers kunnen zoveel zeggen. Maar goed.......

Mijn probleem is nog niet opgelost, heb de cd nu zo gebrand dat de sessie open blijft, als ik dan bij cd info kijk zie ik de tracks wel vermeld en wil de cd sluiten en krijg aan het eind ervan de melding dat hij niet gefixeerd kan worden. Dus heb op herstellen geklikt, dezelfde melding en toen op sessie sluiten en ook dezelfde melding. Misschien dat er teveel op de cd staat want ik heb nog maar 2 seconden over en om de cd te sluiten heeft ie toch ook wel iets nodig om weg te schrijven. Ga er 1 nummer afhalen en kijken wat ie dan doet.
 
Het probleem is bij mij opgelost. Zoals ik al schreef dat ik er 1 nummer afhaal zodat de cd meer ruimte heeft om af te sluiten, kon me ogen niet geloven, dus gelijk in de cd speler gedaan en hij doet het. Dus ik ga weer lekker door met branden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan