Geen SATA voeding connector.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pajaras

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Ik heb een Freecom External HD van 400GB met een Samsung HD403LJ harde schijf van 400GB. Nu wordt de behuizing soms zo heet dat het pijn doet aan je vingers, wat natuurlijk niet goed is voor HD. Nu zat ik er aan te denken de HD uit zijn behuizing te halen en in mijn PC te zetten, dan kan ik namelijk alle power die erinzit benutten en het is beter voor de HD, dus ik heb even opgezocht wat voor HD het is, het is een gewone HD met een SATA voeding connector, maar die heb ik niet. Is er een manier om hem toch nog aan te sluiten?

ik denk het niet... je zult het best een SATA kabel kunnen kopen

SATA is ook het snelst met overzenden van data

ik denk het niet... je zult het best een SATA kabel kunnen kopen

SATA is ook het snelst met overzenden van data

het gaat om een S-ata VOEDING connector
ja die bestaan van molex --> S-ata

Dat zocht ik, ik zal eens gaan zoeken waar we die gaan kopen. Thanks!:thumb:

Dat zou kunnen, maar dit lijkt me nogal een zeldzaam iets wat je niet in elke PC winkel vind. Hier in Kampen zijn wel boeren waar ze videokaarten, HDs en dergelijke hebben, maar dit weet ik niet...

Zeldzaam?
Ik kan ze hier bij de lokale boer gratis ophalen.

Veel voorkomend kabeltje.

SATA-Power-Cable-1.jpg

Je hebt helemaal gelijk, ik zie dat een plaatselijke PC-boer er een heeft voor maar 5 euro. Als het kan ga ik die vanmiddag nog kopen, thanks! :)

das mooi!

en dan kom ik zondag naar kampen voor een viswedsrijd in het "ganzendiep" aan de Nesweg.;)

succes

nee hoor zomaar wat info omdat ts in Kampen woont
en ik daar zondag dus een wedstrijd heb

Aaaah :p.
Neem dat een kabeltje voor die knul mee ;-).
Ik heb inmiddels al een kabeltje ontvangen van XP, was lekker snel en ik ben nu de behuizing aan het openbreken:) Als ik het goed zie is het gewoon een SATA HD met een printplaat eronder voor de stroom en dataoverdracht, dus dat komt wel goed...

Ja Gijs, die postzegel krijg je gratis maar nu wil ik wel een frikandel :love::evil:.

Hoe moet ik die opsturen dan?:p In ieder geval vast bedankt! :) Owhja, hij werkt!!

Laatst bewerkt:
vandaag in ganzendiep gezeten in Kampen

geen frikandel dus maar ja

wel veeeeel vis.
en net voor het slechte weer weg....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan