hallo!!
heb een vraagje over Microsoft Frontpage
ben dus vanalles aan het doornemen i.v.m html en sites enzo..
daarvoor ben ik dus ook massa's tutorials aan het onderzoeken..
nu heb ik dus denk ik eindelijk n redelijk goede tutorial gevonden.. nu stuit ik toch wel op een probleem!
url vd tutorial
na stap 2 (leeg web) staat bij stap 3 dat je een scherm tezien krijgt waar je onder framepagina's 'vaandel en inhoudopgave' kiest enzo..
het probleem is dat ik dat scherm niet tezien krijg!
ik kies dus voor 'leeg web'.. en hup: gedaan! dus geen scherm meer! en al de volgende screenshots lijken totaaal niet op hetgeen wat ik tezien krijg in m'n frontpage hoor!
Iemand enig idee hoe ik aan dat scherm kom? Enig idee hoe dit komt?
Of iemand die een betere tutorial voor me heeft?
Ooh ja! Dan heb ik nog het volgende probleem ook!
Als ik op Microsoft Frontpage Help druk komt dat help-kaderke er wel op.. maar als ik bv op index of antwoordwizard druk.. dan is m'n cursor geen wijzer, maar zo'n horizontale wijzertjes (als je weet wat ik bedoel?).. waardoor ik dus niets kan intype bij 'trefwoord'.. Dus geen gebruik kan maken van de helpfunctie!!
--> erg irriterend!!
Enige raad??
heb een vraagje over Microsoft Frontpage
ben dus vanalles aan het doornemen i.v.m html en sites enzo..
daarvoor ben ik dus ook massa's tutorials aan het onderzoeken..
nu heb ik dus denk ik eindelijk n redelijk goede tutorial gevonden.. nu stuit ik toch wel op een probleem!
url vd tutorial
na stap 2 (leeg web) staat bij stap 3 dat je een scherm tezien krijgt waar je onder framepagina's 'vaandel en inhoudopgave' kiest enzo..
het probleem is dat ik dat scherm niet tezien krijg!
ik kies dus voor 'leeg web'.. en hup: gedaan! dus geen scherm meer! en al de volgende screenshots lijken totaaal niet op hetgeen wat ik tezien krijg in m'n frontpage hoor!
Iemand enig idee hoe ik aan dat scherm kom? Enig idee hoe dit komt?
Of iemand die een betere tutorial voor me heeft?
Ooh ja! Dan heb ik nog het volgende probleem ook!
Als ik op Microsoft Frontpage Help druk komt dat help-kaderke er wel op.. maar als ik bv op index of antwoordwizard druk.. dan is m'n cursor geen wijzer, maar zo'n horizontale wijzertjes (als je weet wat ik bedoel?).. waardoor ik dus niets kan intype bij 'trefwoord'.. Dus geen gebruik kan maken van de helpfunctie!!
--> erg irriterend!!
Enige raad??