geen scrollbar

Status
Niet open voor verdere reacties.

tripke01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
ik ben nu aan het proberen mijn website zelf te maken.
het lukt vrij goed na het nodige zoekwerk, maar nu zit ik toch ergens vast.

ik heb nl een Mainframe met logo , een Leftframe met menubar en een Bottomframe die ver uitgetrokken is tot boven. In deze bottomframe komt hetgeen men aanklikt in de menubar. Nu blijkt dat wanneer er een tekst verschijnt die langer is dan de onderkant hetgeen erondervalt gewoon weg is waar men normaal een scrollbar zou moeten krijgen om naar beneden te scrollen.

Wat moet ik doen om deze in te voegen?

zelfde probleem

Ik zit met hetzelfde probleem.
In firefox is er geen enkel probleem, maar IE blijft weigeren om er een scrollbar in te zetten.
Hieronder de code van mijn iframe.

<iframe scrolling="auto" frameborder="0" name="main" src="content/Nieuws/laatstenieuws.htm" width="100%" height="100%"></iframe>

Nu heb ik scrolling="auto" gewijzigd in scrolling="yes".
Het probleem lijkt opgelost, maar waarom komt er niet automatisch een scrollbar wanneer het scrolling-attribuut op "auto" wordt gezet?

Laatst bewerkt:
als het goed is zit er wel een balkje maar niet helemaal links maar aan de rand van je framegedeelte, maar ik kan het ook mis hebben, zet je site eens in een iframe ik denk dat dat hetprobleem wel verhelpt. als je je site in een iframe zet kan je ook nog eens zorgen dat hij hoger in de zoekresultaten komt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan