Geen signaal voor draadloos internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als een pc/laptop geen draadloze netwerkkaart heeft kun je ook geen draadloos netwerk detecteren. Maar ik vraag me af of je de zaak niet door elkaar gooit, ik heb begrepen dat je ook een laptop hebt, die ziet het netwerk natuurlijk wel.

hoe bedoel je door elkaar gooit? op mijn pc zie ik dus dat netwerk staan maar bij signaalsterkte staat geen signaal. en als ik er op sta komt er op er zijn verbindingen beschikbaar - niet verbonden.
 
nee dat hoeft niet die antenne is niks meer dan erop draaien en klaar
daarvoor hoeft jou pc niet terug naar de winkel:p

kun je een foto van de achterkant van je pc plaatsen?
 
Laatst bewerkt:
# 13
Update: als er geen antennes aanzitten, ja dan houdt het op. Dan ziet hij wss het netwerk nog nét maar idd geen signaal.
Sorry hoor, maar het is niet makkelijk als je op afstand iets moet oplossen wat je niet kunt zien.
 
Laatst bewerkt:
nee dat hoeft niet die antenne is niks meer dan erop draaien en klaar
daarvoor hoeft jou pc niet terug naar de winkel:p

kun je een foto van de achterkant van je pc plaatsen?

http://i51.tinypic.com/15hhhn8.jpg
15hhhn8.jpg

met voet en al :p
 
# 13
Update: als er geen antennes aanzitten, ja dan houdt het op. Dan ziet hij wss het netwerk nog nét maar idd geen signaal.
Sorry hoor, maar het is niet makkelijk als je op afstand iets moet oplossen wat je niet kunt zien.
geen probleem hoor, bedankt voor de hulp, heb toch weer wat bijgeleerd :)
 
kan ik trouwens in tussentijd niet zo'n stick er in steken via usb? draadloze ontvanger, heb wss wel nog zo eentje staan.. in afwachting dan.
 
dan had ik dat beter onmiddellijk genomen.. ipv die wifi kaart van 32 euro.
 
Daar horen wel antennes bij. Als die er niet bij zitten wordt het moeilijk. Je kunt deze antennes ook gewoon los kopen of vragen of ze ze opsturen.

Update: Oh bericht al beantwoord. Ik had de 2e pagian niet gezien
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat is dus een fout van hun, kan nu nog een keer zo lang wachten grr.. Maar er zit dus zeker een wifi kaart in? Dat ik er niet voor betaald heb voor niets. Is die kaart trouwens gewoon hetzelfde als een draadloze ontvanger usb stick?, dat was dan wel een goedkoper alternatief geweest..
 
Die kaart die boven je videokaart zit lijkt hem te zijn. Daar komen 2 koperen punten uit met schroefdraad he? Zoja, dan moeten daar de antennes op.

Deze:

15hhhn8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ok, ga dat vanavond even nakijken, maar als ik dus zo'n draadloze ontvanger via usb er in steek gaat dat ook werken?
Heb gemaild naar 4launch, dat er geen antennes bijzaten, heb er dus voor betaald dus moet ze ook krijgen.
 
Ja hoor gaat werken. Wel even aanmelden aan je draadloze netwerk met, waarschijnlijk, een wachtwoord voor je beveiliging.
 
Ok bedankt iedereen, hopelijk gaat het dan wel werken, ik houd jullie op de hoogte :)
 
haha:p wel ja heb nu mijn draadloze ontvanger erin gestoken en het werkt, maar heb natuurlijk wel recht op die antenne, ze antwoorden wel bijzonder traag daar bij 4launch..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan