Geen signaal???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Whales

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2015
Hallo,

Ik heb mijn pc aan mijn tv aangesloten via de HDMI ingang. Gisteren werkte dit nog prima. Vandaag zette ik mijn pc aan en het HDMI 1 kanaal zag de tv wel, maar als ik ernaartoe ging gaf ie 'geen signaal aan' ik heb meerdere HDMI kabels geprobeerd en geen 1 doet het. Ook heeft mijn vader de pc opengemaakt en schoongemaakt want hij dacht dat dat zou helpen. Niet dus. Kent iemand dit probleem? Is de HDMI ingang op de pc gewoon stuk? Zoja, valt dit te repareren? Zo ja, hoe?

Alvast bedankt!

Hoi,

welkom op Helpmij.nl

Geen andere monitor aanwezig met een hdmi ingang om even te proberen?

Nee helaas niet :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat het hier om een desktop of laptop. En welk monitor? Graag even vermelden.

mvg

Laatst bewerkt:
:) Beste Whales

Ik ben bijna zeker dat bij jou met PC HDMI ingang/uitgang helemaal niets mis mee is !

Dat zei ik omdat op die manier ik ook mijn PC met TV via HDMI verbonden heb, maar mijn TV heeft 3 HDMI ingangen en slechts via een enkele PC werken kan via HDMI IN 3 dus
op HDMI IN 1 mijn TV ontvanger aangesloten is en op HDMI IN 2 mijn DVD Player aangesloten is ..
Waarom mijn PC slechts op HDMI IN 3 kan werken heb ik NOOIT uitgezocht ( geen behoefte dus ...als maar werkt ! ) en ondanks dat ik dat wel geprobeerd heb, weet ik nog steeds dat niet ...

O ..jah moet wel toevoegen dat en DVD Player en TV-ontvanger wel via HDMI IN 3 kunnen draaien, maar andersom niet .. !

Is het bij jou op die manier zo ook, .... ? :( .... inderdaad zal mooi kunnen worden als je volledige TV type/merk hier zal melden .

Laatst bewerkt:
Voor televisie hebben we een aparte sectie, vraag verplaatst vanuit de lcd/crt sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan