Geen Skyradio met ZA?

Status
Niet open voor verdere reacties.
SALDOS, JE BENT GEWELDIG

Ik heb 255 bestanden verwijderd.

ZAP is wel zo goed als al zijn instellingen kwijt, maar dat maakt niet uit.

Eerst alle dingen vraagn (subspoolersystem, ie, outlook, etc). En hij deed het maar niet. Na "bezig verbinding te maken met de media" stopte hij er mee. Ik 3/4 keer vernieuwen. "Do you allow Internet Explorer accept connections from the internet"
Yes

EN HIJ DOET HET:D.

Dank je wel :thumb:.
Wat was het nou denk je?

En ook iedereen die eerder deze topic heeft meegewerkt

Graag gedaan :)

Het is moeilijk om te achterhalen wat er gebeurd is, maar mijn truuk (die ik zelf per toeval had ontdenkt) werkte bij mij ook toen ik een keer een probleem had met ZA pro, dus waarom zou het niet werken bij anderen dacht ik toen :)

Blij dat ik je heb kunnen helpen.

XP_PC,

Zet je zonealarm uit en kijk dan of je wel kunt verbinden met jouw progje.
Zo ja, dan moet je hetzelfde doen wat je net gedaan hebt. Dus weer de internet logs directory leeg maken. En dan jouw progje opstarten en dan toestemming geven in ZA.

Nee, alle andere zenders (voor zover ik ze getest heb) doen het wel. Alleen Sky protesteerd.

Wat heb ik Sky toch misdaan :D?

Als zonealarm uit staat en je hebt nog steeds een probleem, dan heeft het nu dus niet met zonealarm te maken. Dan heeft het met andere software te maken op je pc. Ik neem aan dat je jouw Xp firewall niet hebt aangezet?

Nee.

Maar het is zo gek, het is alleen Sky. Eerst via de browser, die doet het nu. Nu dit weer. Hij heeft het wel gedaan overigens.

Zou het misschien de True Vector Engine kunnen zijn, nee toch?

Geplaatst door XP_PC
Zou het misschien de True Vector Engine kunnen zijn, nee toch?

Er is maar een manier om het te ontdekken.
Vink de true vector uit in msconfig. Restart de pc en kijk dan of het werkt of niet.

Nou dan weet je dat het dus niet ligt aan zonealarm of aan true vector.
Het moet iets anders zijn.

We komen wel voorruit :thumb:.

Ik heb nog gehoord van een regfiltje verwijderen voor een betere verbinding. Zou zoiets mogelijk zijn? (ik zou de .reg-file wel even moeten zoeken hoor)

Geplaatst door XP_PC
We komen wel voorruit :thumb:.

Ik heb nog gehoord van een regfiltje verwijderen voor een betere verbinding. Zou zoiets mogelijk zijn? (ik zou de .reg-file wel even moeten zoeken hoor)

Je bedoeld waarschijnlijk het winsock regbestand.

Ik heb hier de sockfix toegevoegd. Probeer hem maar even.

Bijlagen

XP_PC schreef op 12-06-2003 19:27:
Wat doet het precies? Ik heb er maar matig wat van gehoord.
J-P
Wat het doet is je tpc/ip in de registry op de standaard instellingen zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan