geen snelkoppelingen naar programmas

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
ik weet zeker dat ik geen 512 programmas of apps heb dus heb geen last van die bug

maar als ik nu bijvoorbeeld
word, excel, powerpoint, etc... wil openen
moet ik altijd in men C schijf naar de koppeling gaan zoeken om dat programma te starten.

Flink vervelend
Wat doe ik daaraan? :S

via het zoeken bij de startknop vind ik het desbetreffende programma niet.

Met de zoekfunctie zou je ze wel moeten vinden als Office geïnstalleerd is. Tenzij je gebruik maakt van Office 365 zonder Desktop Install.

Voeg ze dan toe aan Start. Zet ze in 1 groep die je Office noemt. Je ziet ze dan direct als je op de Windows toets druk of op Start klikt. Uiteraard kan je er ook eenmalig snelkoppelingen op je bureaublad voor maken.

Office is geinstalleerd...

Was geinstalleerd in windows 8.1 maar de snelkoppelingen zijn in windows 10 opeens weg...
Ik zoek met het vergrootglas onderaan links naast de startknop en die vind niets, ook niet tussen alle apps vind ik het niet.
Maar als ik naar C:\Program Files\Microsoft Office\Office15 ga dan zie ik alle koppelingen en kan ik daadwerkelijk ze ook openen.

Maar zal ze dan maar aan het startmenu bevestigen.

In die map kan je er dan ook met rechts op klikken en er zo een snelkoppeling op je bureaublad van maken.

Dankzij de hulp van edmoor en dnties op de chat heb ik het opgelost door het pad "C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs" als snelkoppeling op mijn bureaublad te plaatsen zo heb ik alles.

Alvast bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan