Geen spel werkt meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

svrensen

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Hallo misschien weten sommige het toevallig maar ik speelde wolfteam en die is kapot gegaan omdat ik iets zat te cheaten. Ik heb er spijt van.
Sinds dien doet wolfteam het niet meer.
Ik heb al 3 andere shooter games gedownload en die doen het ook niet,
overal zelfde soort error.
wat meot ik doen om het te maken?

help

Kan je misschien de exacte error vertellen ?

Gewoon een random error kan niemand wat mee :P

al systeem herstel geprobeerd zo niet zet eens terug naar een datum voor de fout

Je kan proberen Direct X te downloaden, omdat wolfenstein aangeeft dat hij geen direct X heeft, ook kan je zoals groentje zegt een systeem herstel proberen, maar dan moet je wel eerst al je belangrijke bestanden back-uppen.

Ook ben ik benieuwd naar welk soort "Cheat" Je gebruikt hebt, zal je iets meer informatie kunnen geven ?

En misschien als je het weet je moederbord of videokaart versie voor een driver update ( Kan je ook zelf doen als je weet hoe ;) )

Laat even wat weten en succes

zier er uit als probleem van de videokaart, heb je misschien laatst drivers e.d. gedownload en geinstalleerd?

Ik heb de laatste drivers gedownload en geinstalleerd ja..
hoe kan ik het ongedaan maken?
en wat als het dan nog niet lukt?

Nu heb ik battlefield heroes gedownload. DOET HET OOK NIET!!
Eerst deed heel veel het nu helemaal niks.

ga is naar het configuratiescherm -> (in winxp op klassieke mode zetten) dan naar systeembeheer -> computerbeheer -> apparaatbeheer en dan je videokaart is aanklikken, daar kun je stuurporgrammas terugzetten(als er eerdere versies zijn opgeslagen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan