geen startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
De laatste tijd problemen met de startpagina.Start met veel moeite na een minuut of vijf op ,maar zoals nu helemaal niet.Ik krijg een volledig wit scherm te zien met helemaal boven links"Google_Mozilla Firefox".
Hoe kan ik dit,zonder ingrijpende toestanden verhelpen ?
Leuke USB stick trouwens.
Groet Sytske

bedankt voor de supersnelle reactie.Maar.......waar vind ik dat?
En oh ja,als dat witte scherm verschijnt is dat ook nog heel moeilijk te sluiten .
Sytske

Ik heb geen internet.Dus denk ik dat op een andere pc downloaden en opslaan op de kerst usbstick de oplossing kan zijn.En...gaan mijn favoriten(lange lijst internetadressen) dan ook mee?
Sytske

ALs je de nieuwe versie er gewoon overheen zet blijft alles behouden.
Kun je nog wel komen in firefox>help>over firefox dan update firefox hem automatisch.

Het downloaden en installeren heeft geen effect.Dus geef mij nog eens een hint a.u.b.
groet Sytske

Ik heb geen internet.
Als je geen internet hebt kun je ook geen startpagina krijgen. :o
Of je moet je vraag herzien en aangeven dat het om geen internetverbinding gaat, dan zal ik je vraag verplaatsen naar een andere sectie!
Geef dan aan welk modem e/o router dat je hebt, of je bedraad of draadloos verbonden bent en of het probleem plotseling of na een update is ontstaan.

Soms denk ik in een andere wereld terecht gekomen te zijn,maarrrrr ik heb "Student aan huis"gevraagd het probleem op te lossen,waar ze a raison van € 34 ook in slaagde.
groet en fijne kerst Sytske

geen-startpagina

De Student aan huis heeft heeft een enorme hoeveelheid ongebruikte software verwijderd en daarna nogmaals Firefox 17 er op gezet.Ja soms moet je er geld aan besteden om de zaak draaien te houden.Daarbij kreeg ik de goede raad om altijd officieele software te installeren .Dit omdat er vaak bij sommige leveranciers ook nog een pak onnodige software wordt gedownload.
groet Sytske

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan