Geen stations gevonden bij installatie Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

moonman

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2000
Mijn PC is erg instabiel en ik krijg regelmatig het scherm met de boodschap Disk Boot Failure te zien.
Dus het lijkt me een goed idee om Windows 7 opnieuw te installeren.
Als ik dat doe krijg ik de boodschap "Waar wilt u windows installeren", maar het systeem kan vervolgens geen stations vinden om Windows 7 te installeren. Terwijl de verkenner toch echt wel de partities herkent op de zeldzame momenten dat de PC het wel even doet.
Ook krijg ik bij de installatie-procedure de boodschap " kan geen apparaatstuurprogramma's vinden".
Ik zou zo graag Windows 7 opnieuw willen installeren. Wat moet ik doen?

Het is meestal zo, dat als je deze melding krijgt dat er hardware -matig iets niet goed zit.
Maak je computer open en kijk alles even na, dus stekkers etc even goed aandrukken.
Daarna opstarten met de windows dvd en alles zou moeten werken.

Hoe oud is je pc?
hoe oud is je hd?
lijkt mij meer dat de hd kapot gaat.

Mee eens, je HDD is aan het overlijden.
Ik zou heel snel Backups maken van bestanden die je nodig hebt en je HDD vervangen.

hou er wel rekening mee als je een nieuwe gaat halen met de sata/ide aansluiting.
(tip) en probeer je gegevens met een live cd van je hd te halen dan hoeft je hd niet volledig belast te worden.(einde tip)
succes:thumb:

Bedankt voor alle reactiies. Ik heb er een nieuwe HD in gezte en de PC loopt weer als een zonnetje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan