Geen stealth

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik krijg mijn ZA firewall niet stealth, alleen closed. Bij Sygate lukt dat ook niet. Ik maak gebruik van Firefox. Wat moet ik doen om de poorten stealth te krijgen en niet closed? Ik heb diverse portscans gebruikt waaronder Shieldsup. groetjes

senior

Heb je een router? Heb je wellicht een paar poorten openstaan in die router en of misschien ook wel in je ZA?

bedankt voor je reaktie. Het vervelende is dat ik niet weet of ik een router heb, want ik gebruik bij 12move de Zyxel prestige 660R-41c en weet dus niet of daar een ingebouwde router zit. Bij online scans geeft hij wel de interne ip als de ip van 12move aan. Heb je aan deze gevens genoeg?

senior

Als er een interne ip wordt gegeven dan mag je er vanuit gaan dat je een router hebt....
Als je geen router zou hebben heb je alleen maar een extern ip nummer ofwel dat van je provider die je gekregen hebt. Kun je oa controleren via het ingeven in je adresbalk van de brouwser, tik maar in; MY IP

Hoe luidt het interne nummer? Begint het met 192.168.......

groet!

ok, dus dat is je externe.......kun je is die scan doen...en zien of je een internnummer tegen komt?

via cmd en ipconfig kom ik mijn intern ip adres wel tegen
192. enz

ok....vrijwel zeker als je nu 192.168.0.100 intikt in je browser kom je in die router
dan moet je is gaan kijken bij Port Forwarding.....en als het goed is moeten daar nu een aantal poorten openstaan.......die mag je best dicht doen, behalve als je iets speciaals gebruikt als p2p software of ftp of http servers!

Port forward kom ik niet tegen, maar wel NAT en daar zijn geen open poorten

op de genoemde site staat mijn zyxel niet bij nl. zyxel 660R-41c. Niettemin heb ik nogmaals gekeken bij SUA only in NAT en daar staan echt geen poorten open

senior

Ik heb al zoveel geprobeerd en de enige konklusie kan zijn dat mijn modem een ingebouwde router heeft. Om dat allemaal te veranderen vind ik eigenlijk niet waard en omdat de veiligheidscheck van Symantec aangeeft dat mijn pc veilig is laat ik het maar zo. Bedankt voor alle reakties en groeten

senior

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan