geen stroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

kromme

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
ik heb net de videokaart willen aansluiten. Maar mijn Pc doet niets meer! Zit er ergens een zekering zodat ik kan zien of ie doorgebrand is?
Ger

In je voeding zit als het goed is een zekering.
Kijk uit, want ondanks dat de stroomkabel eruit is, kan er op onderdelen in de voeding nog heel veel stroom staan!!!!!
Heb je niet een ander videokaart om te testen of het niet de videokaart is die het probleem veroorzaakt?

Geplaatst door crash
In je voeding zit als het goed is een zekering.
Kijk uit, want ondanks dat de stroomkabel eruit is, kan er op onderdelen in de voeding nog heel veel stroom staan!!!!!
Heb je niet een ander videokaart om te testen of het niet de videokaart is die het probleem veroorzaakt?

Volgens mij was het de videokaart die de zgn Piepjes gaf als ik opstarten! Ik teste wat het was en koppelde de harde schij ff los toen ik die weer aansloot deed de pc niets meer!

Hier een site hoe je je atx voeding kan testen...
En hier meer info hoe je je voeding kan opstarten zonder ze aan het moderbord te hangen... Als ze dan draait zal ze wel ok zijn...

Laat eens weten wat de uitslag is...

Geplaatst door ojan
Hier een site hoe je je atx voeding kan testen...
En hier meer info hoe je je voeding kan opstarten zonder ze aan het moderbord te hangen... Als ze dan draait zal ze wel ok zijn...

Laat eens weten wat de uitslag is...
ik print dit ff uit op de zaak en nemm het rustig door!
Thxs Ger

Geplaatst door kromme

De zekering is in orde en toch geen stroom!!
WAt doet je pc precies als je de aan/uitknop indrukt? Niets? Ook geen fan in je voeding die even draait?

Geplaatst door meelman

WAt doet je pc precies als je de aan/uitknop indrukt? Niets? Ook geen fan in je voeding die even draait?
Nee hij diet helemaal nix meer!
Ger

heb je al gebrobeerd de voeding aan een andere pc te koppelen?
Of op de manier zoals die beschreven is in de link van ojan de voeding te starten zonder pc eraan?

(volgens mij maken ze trouwens een fout: niet alleen PWR_ON moet verbonden worden met de massa, maar ook PWR_GOOD/OK)

Bijlagen

• atx.gif
    atx.gif
    8,6 KB · Weergaven: 27
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan