Floes3
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 sep 2010
Hallo allen,
Ik weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen.. Dit leek mij de lochischte plek
Mijn laptop heeft op magische wijzen mijn hardeschijf geformateerd..
als ik de laptop aan zet krijg ik alleen te zien dat hij geen boot kan vinden.
Ik heb een windows 10 bootable usb gemaakt en via de bios opgestart. na een tijdje kom ik bij partities instellen en geeft hij aan dat de partitie geen nfts instellingen heeft.
als ik via deze setup formateer krijg ik elke keer een andere error code, deze codes zijn niet te vinden op google en ook niet op de ms site..
Vervolgens dus een bootable usb gemaakt met w7, die aangeeft dat er geen windows stuurprogramma's zijn te vinden.
Nu heb ik als laatste geprobeerd om ubuntu erop te zetten. Dit is gelukt! via ubuntu geprobeerd sommige partities te formateren met nfts maar dit mocht niet helpen helaas..
Terug naar fabrieksinstellingen kan ook niet omdat er dus geen stuurprogramma's opstaan.
Ik wil niet op ubuntu blijven.
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Met vriendelijke groet, Floes
Ik weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen.. Dit leek mij de lochischte plek
Mijn laptop heeft op magische wijzen mijn hardeschijf geformateerd..
als ik de laptop aan zet krijg ik alleen te zien dat hij geen boot kan vinden.
Ik heb een windows 10 bootable usb gemaakt en via de bios opgestart. na een tijdje kom ik bij partities instellen en geeft hij aan dat de partitie geen nfts instellingen heeft.
als ik via deze setup formateer krijg ik elke keer een andere error code, deze codes zijn niet te vinden op google en ook niet op de ms site..
Vervolgens dus een bootable usb gemaakt met w7, die aangeeft dat er geen windows stuurprogramma's zijn te vinden.
Nu heb ik als laatste geprobeerd om ubuntu erop te zetten. Dit is gelukt! via ubuntu geprobeerd sommige partities te formateren met nfts maar dit mocht niet helpen helaas..
Terug naar fabrieksinstellingen kan ook niet omdat er dus geen stuurprogramma's opstaan.
Ik wil niet op ubuntu blijven.
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Met vriendelijke groet, Floes
Laatst bewerkt door een moderator: