Geen surfmogelijkheden

Status
Niet open voor verdere reacties.

GROEST

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Na de weekelijkse schoonmaakbeurt van mijn computer(softwarematig) kan ik niet meer op internet. Ik kan wel E-mailen en op mijn bureaublad komen wel de weerberichten binnen. De andere computer in het netwerk kan ik wel gebruiken, en via mijn computer ook bereiken, dus geen hardwareprobleem.

Ger:shocked:

Krijg je een foutmelding? Gaat i.e. nog wel open?
Krijg je geen page?
Wat gebeurd er precies, en waarmee heb je schoongemaakt?

I.e.

Ik heb schoongemaakt met cleanIt 2, maar dit gebruik ik al een tijdje. Ik krijg geen foutmelding, I.E. wordt gewoon niet geopend.:confused:

Ger

I.e.

Deze oplossing werkt voor mij niet. Ik krijg het niet voor elkaar, maar bedankt voor deze optie.

Ger:mad:

Download anders firefox. Helaas moet je die downloaden met een andere browser, maar als je hiero ff je e-mail adres post dan kan ik je wel een gezipte installer mailen!:confused:

btw: als je hiero een e-mail adres post is het spam beveiligd (behalve van echte personen zoals ik dan :p)

I.e.

Ik ben zeer gehecht aan I.E.(en zeker aan mijn favorit startpage van Gudbrand). Hij moet het gewoon doen.:evil:

i.e.

Ik krijg bepaalde bestandjes die worden gevraagd door iefix niet geladen van de windows cd-rom. Inmiddels weet ik waar het probleem schuilt. Ik krijg een waarschuwing dat " ieaccesssysinst" ontbreekt. Wat nu, waar is dit te downloade of te vinden?:shocked:

Laatst bewerkt:
Geen I.E.

:D Het probleem is opgelost. Het was een foutje van een beveiligingsupdate. Via de microsoft-site een fix gedownload en het probleem is verholpen. Bedankt voor alle reacties. Ger::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan