geen systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

fred_3202

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Ik kan geen systeemherstel niet meer uitvoeren met mijn Windows XP home.

Wanneer hij na het bijwerken van de bestanden terug opstart, krijg ik te zien dat het neit gelukt is.

Soms kan mijn pc dan niet meer opstarten. Wanneer het welkombeeld verschijnt herstart hij altijd. Zoals hij herstart bij een ernstige fout.

Kan iemand mij helpen?

specs:

p4 2.2Ghz
Abit BG7 moederbord
maxtor 80GB 7200rpm
creative Geforce 4 ti4400
Windows XP home
....

Ik heb hetzelfde al gemeld in een vraag. Zelfde probleem. Ik heb ook veel vragen op internet gezien over het haperen van systeemherstel. WEET ECHT NIEMAND HIER IETS VAN????

Is niet echt een hulp. Is er nog meer? Kan REGCLEANER iets verwijderd hebben (heb ik in andere forums gelezen)? Wat zou dat kunnen zijn?

Geplaatst door fred_3202
Ik kan geen systeemherstel niet meer uitvoeren met mijn Windows XP home.

Wanneer hij na het bijwerken van de bestanden terug opstart, krijg ik te zien dat het neit gelukt is.

Soms kan mijn pc dan niet meer opstarten. Wanneer het welkombeeld verschijnt herstart hij altijd. Zoals hij herstart bij een ernstige fout.

Kan iemand mij helpen?

specs:

p4 2.2Ghz
Abit BG7 moederbord
maxtor 80GB 7200rpm
creative Geforce 4 ti4400
Windows XP home
....

In de logboeken van XP kan je zien wat de fout was (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Hoe luidt die?

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Pablo
Is niet echt een hulp. Is er nog meer? Kan REGCLEANER iets verwijderd hebben (heb ik in andere forums gelezen)? Wat zou dat kunnen zijn?

Het enige wat ik nog zou kunnen verzinnen, is een repair van Windows. Instructies:
http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm

Lees goed de instructies! Eventuele updates en service packs zullen opnieuw geïnstalleerd moeten worden.

Groetjes,
Bennie

Hoi Fred,

Heb jij soms partities aangemaakt waardoor er maar 1 herstelpunt overblijft?

De oorzaak kan dan liggen in het maken van partities, daar mijn computer (geleverd door sky) met een systeemrecovery is uitgerust kan je geen partities maken, dan loopt er van alles fout.
Dit kreeg ik tenminste te horen van de ondersteuning van Sky.

Misschien heb je hier iets aan.

groet
Yvon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan