geen tekst zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

vledder74

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2000
hey

ik heb een probleempje, ik heb een zwarte achtergrond en nu wordt de tekst ook zwart geplaatst, hoe krijg ik die wit. ik dacht zelf in de volgende regel, maar lukt me niet, kan iemand helpen?

PHP:
$data = "<table width=100% border=0 cellspacing=0 cellpadding=0><tr><td width=25%><div align=center><a href=$link target=_blank>$win</a></div></td><td width=25%><div align=center>$uitleg</div></td><td width=25%><div align=center>$antwoord</div></td><td width=25%><div align=center>$dag $maand $jaar</div></td></tr></table> \n";

Het
PHP:
<font color="red">
zet je aan het begin en
PHP:
 </font>
aan het einde

dus zo:
PHP:
$data = "<font color="red"><table width=100% border=0 cellspacing=0 cellpadding=0><tr><td width=25%><div align=center><a href=$link target=_blank>$win</a></div></td><td width=25%><div align=center>$uitleg</div></td><td width=25%><div align=center>$antwoord</div></td><td width=25%><div align=center>$dag $maand $jaar</div></td></tr></table></font> \n";

Laatst bewerkt:
PHP:
$data = "<font color="red"><table width=100% border=0 cellspacing=0 cellpadding=0><tr><td width=25%><div align=center><a href=$link target=_blank>$win</a></div></td><td width=25%><div align=center>$uitleg</div></td><td width=25%><div align=center>$antwoord</div></td><td width=25%><div align=center>$dag $maand $jaar</div></td></tr></table></font> \n";

zo dus

sorry het vorige werkte niet, zit hier dan de fout

site.JPG

nou op deze SITE kun je bij stuur in een vraag door sturen en dat wordt in de data.txt geplaatst en wordt op de pagina prijsvragen terug geplaatst.

wat je kan doen is bij de invoer bij welk veld
PHP:
<font color="white">
aan het begin zetten en
PHP:
<font>
aan het einde

Wat je ook kunt doen is voor de include (< ?php include data.txt ? >) de font tag openen en na de include weer sluiten. De informatie uit data.txt zal nu wit zijn... Maar let wel, alle informatie!!

Geplaatst door pcfixer
Wat je ook kunt doen is voor de include (< ?php include data.txt ? >) de font tag openen en na de include weer sluiten. De informatie uit data.txt zal nu wit zijn... Maar let wel, alle informatie!!

hoe bedoel je?

Code:
&lt;font color="white"&gt;&lt;?php include "data.txt" ?&gt;&lt;/font&gt;

zo :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan