Geen telefoonnummers in Firefox????

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrmusic

Inventaris
Lid geworden
29 okt 2006
Berichten
27.152
Ik heb een in mijn ogen bizar probleem:

Welke internet-pagina ik ook bezoek met FireFox, er worden GEEN telefoonnummers meer getoond.
De rest van de pagina weergave is gewoon zoals het hoort, alleen de plaats waar een telefoonnummer hoort te staan blijft blanco!!!
Het woordje "telefoon" of "Tel." staat er wel, maar daarachter niets....
Wanneer ik dan zo'n pagina ververs, zie ik heel snel het telefoonnummer even verschijnen, dan wederom blanco????

Met Google Chrome en Internet Explorer geeft het geen problemen, daarin worden de tel. nrs wel getoond...

Draai Win7 64-bits, FireFox 3.6.3, Eset Smart Security, Superantispyware en Mbam.
 
Altijd eerst eens testen met alle plugins uitgeschakeld (of Start -> (Alle) programma's -> Mozilla -> Firefox (Veilige modus)).
Indien dat wel werkt, dan 1-voor-1 de plugins/Add-ons weer inschakelen om de 'boosdoener' te achterhalen.

Kun je trouwens een voorbeeld-link geven? Ik gebruik ook FF 3.6.3. (onder XP).

Tijs.
 
Heel apart... op die voorbeeldlink staat het telefoonnummer gewoon in de HTML-code op dezelfde manier als de rest van de NAW gegevens. ('oogstbare gegevens' even 'anoniem' gemaakt).

<span class="ff2 fc2 fs12 ">PCMonitor
<br>Koornmarkt 75C
<br>2611EC Delft
<br>
<br>
Tel. 06-XXXXXXXX
<br>
<br>
<a title="" href="mailto:XXXX@XXXXXXX.nl" class="ImLink"> Email</a></span>

Hopelijk gaat de tip uit de vorige link je helpen, want het FF-gedrag is op zijn minst merkwaardig (zoals je al aangaf).

Tijs.
 
Ik vind het ook een heel bijzonder iets.

Firefox in veilige modus geeft geen problemen.
Firefox met uitgeschakelde add-ons wel.....

Heb nu Firefox maar verwijderd en opnieuw geinstalleerd, omdat ik het wat te druk heb om te gaan zitten experimenteren.
Daarmee is het opgelost, maar snappen doe ik er niets van.

Bedankt voor de hulp.
 
Firefox 3.6.3.
Tel. nummer wordt normaal weergegeven.

Kun je dit wel zien dan?
Tel. 0123-456789
 
Hier precies hetzelfde probleem! Ook nergens telefoonnummers...

Bovenstaand telefoonnummer is wel te zien, maar op de voorbeeldlink weer niet.

Update:

Versie 3.6.3 opnieuw gedownload en opnieuw geïnstalleerd over de oude 3.6.3 versie.
Nog steeds geen telefoonnummers.
1 voor 1 de add-ons uitgeschakeld en nadat ik de Skype Extension had uitgeschakeld, waren de telefoonnummers weer zichtbaar.
 
Laatst bewerkt:
@ramsedie: Fijn dat je even gemeld hebt wat bij jou de oorzaak van het probleem was.

@mrmusic: Als het probleem door een (volledige) herinstallatie was opgelost, graag nog even de vraag op opgelost zetten ajb.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan