Geen toegan tot usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mellk

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Berichten
12
Hallo,

sinds gisteren heb ik een probleem met mijn usb stick.
ik krijg de volgende melding

Kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat, pad of bestand, mogelijk heeft u geen toegangsmachtigingen voor het apparaat"

dat laatste kan in ieder geval niet, want ik heb maar 1 account.

het vreemde is dat ik via deze computer wel gewoon bij de gegevens kan komen. Daarom heb ik de gegevens naar de computer gekopieerd en de usb-stick geformateerd.
daarna was er niest aan de hand als ik de stick weer in aansloot. toen ik de gegevens weer terugplaatste was het probleem weer terug.

een dag hiervoor kreeg ik, wanneer ik de stick aansloot de vraag of ik de stick wilde controleren en herstellen of door te gaan zonder herstellen. beide opties geprobeerd en de pc gaf aan dat er niets mis was met mijn usb-stick. Echter toen ik de usb-stick op een andere pc aansloot gaf hij helemaal geen toegan, ook niet via deze computer.

Ik kan dus bij mijn gegevens alleen op mijn eigen laptop. ligt het aan een specifiek betand dat ik op mijn usb-stick heb staan of ligt het ergens anders aan?

alvast bedankt!
 
Wellicht de stick te snel uit de pc poort gehaald of vergeten de usb stick "veilig te verwijderen"?
 
heb ik inderdaad wel gedaan.
heb nu overigens een aantal bestanden terug geplaatst, dus niet allemaal, zonder dat het probleem zich voordoet.
wellicht ligt het dus toch aan een bestand?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan