geen toegang internet voor andere gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nico P

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Ik heb een nieuwe computer gekocht en die opgenomen in mijn thuisnetwerk. Tot zover geen problemen. Alles, internet, gedeelde printers etc, werkte onder 1 gebruiker. Nu heb ik meerdere gebruikers aangemaakt (allemaal als beheerder) en werkt internet alleen bij die ene gebruiker en niet bij de andere gebruikers. Wat doe ik fout?

Probeer eens WinRoute. Ik weet niet of dat de oplossing voor het probleem is maar het is altijd het proberen waard.

Winroute is een dure oplossing probeer het nog wel verder op te lossen zonder aankoop van programma.
In ieder geval wel bedankt voor een mogelijke oplossing.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door sjefmargot
JE MOET BIJ DE ANDERE GEBRUIKERS OOK INTERNET EXPLORER INSTALLEREN

Volgens mij gaat dat bij het instellen van een nieuwe gebruikersaccount binnen XP vanzelf. Ik zie tenminste bij de "start" een regel voor internet en E-mail.
Trouwens op 1 van mijn andere computers met XP kan ik wel met meerdere accounts internetten.

hoe internet je (kabel, adsl, isdn, analoog) ?

stel het internetverbinding ook eens in voor een andere gebruiker

Geplaatst door vaat
hoe internet je (kabel, adsl, isdn, analoog) ?

stel het internetverbinding ook eens in voor een andere gebruiker

Ik internet via een router die is aangesloten op kabel (chello). Let op mijn eerdere quote aan sjefmargot op mijn andere computer met XP gaat het wel.

Geplaatst door Nico P

Ik internet via een router die is aangesloten op kabel (chello). Let op mijn eerdere quote aan sjefmargot op mijn andere computer met XP gaat het wel.

draai gewoon de Internet Connection Wizard eens opnieuw met een andere account.

Geplaatst door vaat

draai gewoon de Internet Connection Wizard eens opnieuw met een andere account.

Heb ik reeds met 5 andere accounts gedaan ( een voor een, om misverstanden te voorkomen) maar het helpt niet. Je ziet wel een begin van connection met internet en de mededeling "website gevonden" maar daarna loopt die niet door, blijft dus hangen.
Alleen mijn ene (eerste) account doet het volledig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan