geen toegang meer tot bios setup

Status
Niet open voor verdere reacties.

rbruinsma2000

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2005
Sinds enkele weken heb ik geen toegang mee tot de bios setup. Normaak drukte op f2 en kwam ik moeiteloos in bios. Mijn moederbord: Asrock, k8 Combo Z. CPU: Amd Athlon xp 64 (3000 mhz). Iemand enig idee hoe ik weer in bios kan komen? Bij voorbaat dank.

Wat gebeurt er nu dan als je op F2 drukt? Krijg je iets te zien? Een foutmelding of zo? Of vraagt hij om een wachtwoord?

Reageert hij verder wel op je toetsenbord? (dus maakt hij wel een geluidje als je andere dingen op dat moment intikt?)

Heb je andere toetsen geprobeerd? Kan natuurlijk nooit zomaar wijzigen maar je moet alles proberen.

Heb je een speciale toets aanstaan waardoor de F-toetsen een andere functie hebben gekregen? (hebben sommige toetsenborden)

je kan de delete toest eens proberen trouwens.
hier kan ik f2 of anders de delete toest gebruiken,
voor bios setup

Ik heb nog even gegoogled, maar Asrock heeft inderdaad F2 nodig.

Heb je nog iets speciaals gedaan voordat dit gebeurde?

Ik heb het idee dat er nadat ik alcohol 120 heb geinstalleerd er allerlei dingen fout zijn gegaan, want mijn cd-rom werkt ook niet meer. Ook kan ik de veilige mods met f8 niet starten. Heb toetsenbord opnieuw geinstalleerd, cd rom ook, maar niets schijnt te helpen. Overigens loopt mijn pc voor de rest prima.

Al een systeemherstel geprobeerd naar VOOR de alcohol 120% installatie? Kijk eens of alle nieuwe problemen dan weg zijn.

Bios reset ???
is maar een idee je moet er toch in kunnen komen :S

heb je geen boekje is een jumper op het bord
anders haal je de baterij er ff uit kan ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan