• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Geen toegang meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

purplegixxer

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Plotseling krijg ik geen toegang meer tot een excel bestandje?
Het staat op een diskette en op die diskette staan nog meer excel bestanden die nog wel geopend kunnen worden?
Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?

Voor juiste foutmelding zie bijlage.

Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten

Laatst bewerkt:
Probeer eens om het document te kopiëren naar de harde schijf (in de Verkenner) en het dan terug te openen.

Trouwens, rechtstreeks op een diskette werken is af te raden. Office wil tijdelijke bestanden op dezelfde plaats kunnen zetten als het basisbestand, en dat kan op een diskette snel voor problemen zorgen.

Helaas Bennie, het kopieren naar de C schijf lukt ook niet!
Nog meer suggesties misschien?

Thanks anyway

Is het bestand beveiligd met een wachtwoord tegen schrijven ?

Het lijkt er veel op dat er een beschadigde sector op je floppy zit.

Ik weet niet of je onder XP nog naar DOS-mode kunt, indien wel zou je gebruik kunnen maken van
XCOPY a: c:\map /I

Xcopy kopiëert alle bestanden van de floppy naar de aangegeven map, de switch /I zegt dat ie fouten moet negeren.

Waarschijnlijk zal desondanks een deel van de file onherstelbaar zijn, maar soms heb je het geluk dat dat een niet essentieel deel is.

Zorg in ieder geval dat je alle andere bestandjes van de diskette kopiëert want als er eenmaal beschadigingen optreden op een floppy is het gauw geheel mis.

Sucses.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan