geen toegang pagina sitecom

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkuhmarijke

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
sinds kort hebben we een router van sitecom, de 300N-wireless router (de nieuwe)

alles is goed aangesloten, maar voor de beveiliging moet ik naar de pagina van de router toe gaan. ik weet dat dit pagina 192.168.0.1 is, maar hier kan ik niet op komen.
kom zelfs niet in het aanmeldscherm.

dit zijn mijn huidige instellingen (windows vista; servicepack 1)
Link-local IPv6-adres = fe80::9c35:c82c:252d:de92%9
IPv4 = 192.168.0.101
Subnetmasker = 255.255.255.0
standaartgateway = 192.168.0.1

wie kan mij helpen??

Meestal moet je er bedraad bijkomen.
Probeer het dus bedraad, niet draadloos.
Vergeet ook niet om er http:// voor te zetten, dus het wordt: http://192.168.0.1

We horen wel of je eruit gekomen bent.

Succes,

Tijs.

Heb hetzelfde probleem!

Op mijn pc die bedraad is kom ik HEEEEEEEEEEEEL moeilijk op de startpagina van sitecom.

Maar als ik het via mijn laptop (draadloos) kom ik er veel sneller op! Raar maar waar!

Heb liever dat mijn bedrade pc er ook op komt!

Heb hetzelfde probleem!

Op mijn pc die bedraad is kom ik HEEEEEEEEEEEEL moeilijk op de startpagina van sitecom.

Maar als ik het via mijn laptop (draadloos) kom ik er veel sneller op! Raar maar waar!

Heb liever dat mijn bedrade pc er ook op komt!

Probeer eerst eens een andere kabel tussen je pc en de router.
Schakel overigens IPv6 maar uit, want het is (nog) zinloos omdat het protocol nog nauwelijks wordt gebruikt.
Overigens: dit heeft niks met je probleem te maken.

Probeer eerst eens een andere kabel tussen je pc en de router.
Schakel overigens IPv6 maar uit, want het is (nog) zinloos omdat het protocol nog nauwelijks wordt gebruikt.
Overigens: dit heeft niks met je probleem te maken.

In een andere discussiedraad meldt Bartannet dat het probleem gekomen is na een (onnodige) firmware upgrade van de Sitecom router. Bovendien betreft het daar een WL-107 router, en niet de 300-serie waar hier sprake van is.

Lijkt me zinvol hier niet op Bartannet's problemen in te gaan totdat hij in die andere discussiedraad zijn problemen heeft opgelost.

Tijs.

Misschien een dom antwoord,

maar ik heb hetzelfde probleem gehad en het werkte bij mij:

zorg dat de pc aangesloten staat via draad (niet draadloos)

reset de router, zet de modem even uit en dan weer aan,

misschien dat het dan wel werkt :thumb:

niet gelukt tot nu toe

hoi iedereen,

tot nu toe is het me nog niet gelukt om op de pagina te komen.

heb de laptop nu aangesloten via een kabel aan de router en de router weer verbonden via de kabel aan de modem. ook nu komt hij de pagina niet op van sitecom.

ook na een reset (ook waar de stroom vanaf is) kom ik niet de pagina op.

heeft iemand in hemelsnaam nog een andere oplossing??

heb al mail contact met ze gehad.

zodra ze door kregen dat mijn instellingen wel juist zitten stopte het mailverkeer.
bellen zou ik nog kunnen doen, maar het duurt heel lang voordat je iemand aan de lijn kan krijgen.

maar zal dan toch maar eens gaan proberen.

ja klopt,,sitecom heeft een slechte klantenservice,,,
ik weet dat dat bij linksys veel & veel beter is,
kom je er niet uit dan kun je ze gerust bellen!
ze helpen je stap voor stap (maar ik moest ook zonodig een sitecom kopen :confused:)
en anders kun je ook terug gaan naar de winkel,
vragen of ze hem voor je omruilen,,,(kleine kans maar misschien zit het toch in de router zelf)

heb al mail contact met ze gehad.

zodra ze door kregen dat mijn instellingen wel juist zitten stopte het mailverkeer.
bellen zou ik nog kunnen doen, maar het duurt heel lang voordat je iemand aan de lijn kan krijgen.

maar zal dan toch maar eens gaan proberen.

Woon je niet toevallig in de buurt van Arnhem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan