Geen toegang tot admin!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikey03

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2011
Hallo, ik heb perongeluk het account Administrator disabled.
Als ik het nu weer enable wil zetten dan geeft het een error aan: The following error occurred while attempting to save properties for user Administrator:

Access is denied.

Nu kan ik bijna niks meer beheren.
Via cmd lukt het ook niet, ik heb alles geprobeerd.
Niks lukt omdat ik op een account ben die geen admin heeft denk ik.
Ik kan nou ook niks downloaden omdat het toestemming nodig heeft van de administrator :S Help mij ?!

ik gebruik wel een hiren's bootcd 12.0 ,daar kun je alles aan je pc mee repareren,testen,recoveren. als je boot vanaf die cd kun je er voor kiezen om een nieuwe administrator account aan te maken in windows via linux , is dat een optie?

ik gebruik wel een hiren's bootcd 12.0 ,daar kun je alles aan je pc mee repareren,testen,recoveren. als je boot vanaf die cd kun je er voor kiezen om een nieuwe administrator account aan te maken in windows via linux , is dat een optie?

Ja maar dan vraagt het of ik dit programma op me pc toelaat en dan hoor ik ja te klikken op me computer maar dat kan dan niet alleen nee :S
( komt denk ik omdat het toestemming vraagt aan een administrator maarja dat ben ik nu dus niet :P)

Laatst bewerkt:
Ik heb weer een probleem -.-
Mijn Administrator account heeft een wachtwoord en dat is opeens veranderd :S
Er staat dat het gebruiksnaam of wachtwoord incorrect is ?
Hoe kan dit en hoe los ik dit op ?
Ik heb geen password recovery disc of iets anders.

Een wachtwoord verandert echt niet uit zichzelf. Kun je in safe mode niet het wachtwoord uitzetten of een nieuw account aanmaken?

Een wachtwoord verandert echt niet uit zichzelf. Kun je in safe mode niet het wachtwoord uitzetten of een nieuw account aanmaken?

Ja dat kan dus ook niet:S
En ik ben nu op een ander account die ik al aanhad gemaakt maar ik kan niks downloaden enzo, hetzelfde probleem als me vorige eigenlijk.
En kun je mij vertellen hoe ik het wachtwoord uit kan zetten dan in safe mode ?
ik weet nu wel hoe je in safe mode moet maar weet niet hoe ik dan het wachtwoord uit kan zetten.

Nee lukt niet want ik heb toegang van administrator nodig en dan moet ik het wachtwoord invullen van de administrator maar die heb ik dus niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan