Geen toegang tot beveiligde pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterdeurloo

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Als ik probeer in te loggen bij bijvoorbeeld de rabobank om mijn geldzaken te regelen krijg ik de melding: kan geen verbinding met de server maken.
Alle internet opties nagetrokken, staan goed.

Verder kan ik wel gewoon internetten en email ontvangen, het probleem is alleen bij het inloggen van beveiligde pagina's.

Graag jullie hulp!!

Nee, ligt niet aan de Rabobank. Als ik bijvoorbeeld een bestelling wil plaatsen bij Wehkamp ofzo ga je ook een beveiligde pagina op en wordt dezelfde melding gegeven.

Ga naar internet opties: Extra-internet opties-tablad beveiliging en zet dat daar eens op laag of zeer laag en kijk wat dan gebeurd.

Beveiligingsinstellingen staan allemaal goed. Dit hebben we al meerdere malen uitgeprobeerd.

Hoi !

"Door technische problemen is de site momenteel niet bereikbaar".

Deze melding krijg ik als ik op de link klik, dus......

Greetz,

Harry.

Firewall ook al eens uitgezet, was helaas ook niet oplossing.

Ik heb mijn vader gebeld en die heeft wel toegang bij het inloggen van de Rabobank.
Nogmaals, andere beveiligde pagina's kom ik ook niet in.

We hebben ook al contact gehad met een medewerker van planet omdat we daar internetplusbellen van hebben maar die denkt aan een probleem in Windows.

Heb je bij Beveiliging en Geavanceerd van de Internet-opties al eens geklikt op de knop: Standaardinstellingen terugzetten?

Welke IE gebruik je, 6 of 7? Zet in 7 de popup-blokkering eens uit.

Ik probeerde net een Windows update te doen en toen kreeg ik ook weer een foutmelding. Straks krijg ik hulp aan huis, hopelijk komen we dan verder.

Wat je nog kan doen is het volgende: zet je modem eens een 10 tal minuten zonder stroom en dan terug insteken zodat die geupdate wordt.
Het kan maar lukken.

Misschien is het opgelost, maar als je IE7 hebt (je hebt mijn vraag daarover niet beantwoord), ga dan naar Exrta, Internet-opties, tabblad beveiliging en klik op "Aangepast niveau". Scroll naar beneden en selecteer de regel "Websites mogen vensters zonder adres- en statusbalk openen".

Het probleem is gelukkig opgelost :D . We hebben Norton eruit gegooid. Blijkbaar hadden we 2 Firewalls aanstaan. Toch raar dat er dan opeens een probleem ontstaat.
Bedankt voor al jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan