micheljeweetwel
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 mrt 2003
hallo,
ik heb een probleem met mijn laptop die in het netwerk hangt.
de laptop is aangesloten op de router net zoals 2 andere pc`s .
- alle computers zijn voorzien van windows xp
- allemaal hebben zei een statisch ip adres gekregen
- alle compters hebben de firewall van xp uitstaan
- de naam van de werkgroep bij alle computers is THUIS
- ik kan alle pc`s ook pingen
toen ik men laptop zonder alle updates nog had, kon ik hier thuis met gemak op het netwerk komen , nadat ik de updates had geinstalleerd kom ik op vage wijze niet meer op het netwerk . ik kan alle pc`s wel zien maar zodra ik er op dubbelklik , krijgt ie de melding :
u hebt mogelijk niet de juiste machtigingen voor deze netwerkbron . neem contact op met de beheerder van de server op als u wilt weten of u toegangsmachtigingen hebt.
ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit kan verhelpen. als ik iemand mij hier mee kan helpen dan is mijn dank zeer groot.
michel,
ik heb een probleem met mijn laptop die in het netwerk hangt.
de laptop is aangesloten op de router net zoals 2 andere pc`s .
- alle computers zijn voorzien van windows xp
- allemaal hebben zei een statisch ip adres gekregen
- alle compters hebben de firewall van xp uitstaan
- de naam van de werkgroep bij alle computers is THUIS
- ik kan alle pc`s ook pingen
toen ik men laptop zonder alle updates nog had, kon ik hier thuis met gemak op het netwerk komen , nadat ik de updates had geinstalleerd kom ik op vage wijze niet meer op het netwerk . ik kan alle pc`s wel zien maar zodra ik er op dubbelklik , krijgt ie de melding :
u hebt mogelijk niet de juiste machtigingen voor deze netwerkbron . neem contact op met de beheerder van de server op als u wilt weten of u toegangsmachtigingen hebt.
ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit kan verhelpen. als ik iemand mij hier mee kan helpen dan is mijn dank zeer groot.
michel,